Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pakko olla hurjia suunnitelmia noin lyhyelle lomalle.Huomenta! Kävis tunnin istumassa töissä. Laulais suvivirren. Huomenna pariksi tunniksi vielä. Sit se ois se kymmenen viikkoo edessä.
Veikkaat et menee koko kesän kolmijakoisella ohjelmalla. Treenaa, ryyppää, paneePakko olla hurjia suunnitelmia noin lyhyelle lomalle.
Veikkaat et menee koko kesän kolmijakoisella ohjelmalla. Treenaa, ryyppää, panee
Joo joo. Kyllä minä tiedän minkä alan asiantuntija sinä olet.
Nyt ei tarttisi muutamaan viikkoon (kuukauteen) paistella aurinko. Vituttaa kulkea tuolla auringonpaisteessa pitkähihainen paita päällä.
Mä otin viime vuonna sen pahimman helleaallon aikaan kuvan kyynärvarteen. Ai vittu että oli hienoa aikaa. Samalla opin, että vastakkaisen puolen käden ja jalan tatuoiminen samalla kertaa on ihan saatanan huono idea.
Huomenta! Kävis tunnin istumassa töissä. Laulais suvivirren. Huomenna pariksi tunniksi vielä. Sit se ois se kymmenen viikkoo edessä.
Mä luulen että mun jalkaa jatketaan vasta syksyllä, tuossa pitäisi yhdistää nyt valmiit palat eli tehtävää on polveen ja polvitaipeeseen ainakin, ei nyt houkuttele pukeutua kesällä sen mukaisesti. Toi käsi & jalka oli hetken mielijohde (jäi aikaa joten tehtiin samalla myöhemmälle kerralle ajateltu juttu), tässä sen taas näkee että pitäisi miettiä ennen kuin roiskii.
Mulla nuo aiemmat on tehty syksyllä/talvella, mutta nyt oli muka niin kova kiire saada tuo uusi, että tässä vaiheessa vuotta sitten alettiin tekemään.
No, eiköhän tämä tässä mene. Koko kesän sataa kuitenkin.
Mun tsägällä olis koko kesän 30+ helle jos olisin kelmuissa. Huomaa että alkaa olla toi jalka valmis, kun alkaa muut kuvat taas kuumotella. 2011 loppuvuodesta asti väännetty koipea paloissa.