Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nyt ei tarttisi muutamaan viikkoon (kuukauteen) paistella aurinko. Vituttaa kulkea tuolla auringonpaisteessa pitkähihainen paita päällä.

Minä kyllä ehdotin tähän jo ratkaisua.

Edit. Anteeksi, unohdin editin.

Minä kyllä ehdotin tähän jo ratkaisua.

Ja mitenhän se sinun ratkaisu suojaisi tuota minun uutta ihon koristetta?

Naiset...
uafk1zdbc89twb2batvk.gif

Alushame. Mut ei se haittaa. Posti toi herkkupalkkaria ja pääsin painimaan kruunu päässä. Ihan hyvä päivä.

No se on hyvä, että päivä ei siihen kaatunut.
Ja voin kyllä luvata, että jos olisin oikeasti suorittanut niin lopputulos olisi luultavasti ollut huonompi kuin tämä vaihtoehto.

edit:
lisää iltamusiikkia:

View: https://www.youtube.com/watch?v=68lwA6EfSAo

Herrasiunaa, täällähän on käytetty vain asiallista kieltä. Missä gontsa? Missä futeri?

Mitä sä vihjailet?

Hiplasin kiveksiä pihassa tietenkin. Ja totta kai, kun sitä kireessä vähäkankaisessa paidassa tekee riuskasti hommia pikkusen hikisenä, niin siinä on lauma innokkaita ja halukkaita imijöitä heti kimpussa. Saatana niitä hyttysiä oli pa-li-o. Joutu vetään takkia päälle.

No älä muuta sano! Mun mielestä niitä ei parina viime kesänä oo oikein ollukaan, niin nyt tuntuu, että on niidenkin kesien edestä. "Mitä noi pienet lintuset on, mitkä puree niin SAATTANAN lujaa? - Ne on mäkäräisiä."

Vitun Mäkäräinen, ihme että NAISten touhuja tuokin homma. Keskittyisivät johonkin muuhun imeskelyyn kuin veren-.

Back
Ylös Bottom