Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kuka tekee mulle mustan tyllialushameen huomiseksi?
Ja ei, liivejä ja muita juttuja ei kuulu asusteisiini.
Nilkat on kyllä jäykät mutta yritän muistaa hoitaa asiaa.
Olen kyllä olevinani jonkin sortin asiantuntija ja esimieheni on nainen jota ei varmaankaan voisi vähempää minun liivini kiinnostaa, mutta suon toki tämän iloisen mielikuvaharjoittelun sinulle![]()
Harmillista.
Mä voin tossa muiden hommien ohella väsätä.
En ole kyllä koskaan mitään tuollaista tehnyt, mutta ei kai se nyt kovin vaikeaa voi olla?
No tässä on sitä oikeaa asennetta. Ei se kovin vaikeaa voi olla. Vähän vaan mustaa tylliä kiinni kankaaseen. Ja sitte toimitat mulle kotiin. Kitoooos!
Miehillä usein on paremman näköiset jalat kuin naisilla. Pitänee tehdä joku kansalaisaloite, että miesten pitäisi näyttää enemmän säärtä työpaikoilla.
Miehillä usein on paremman näköiset jalat kuin naisilla. Pitänee tehdä joku kansalaisaloite, että miesten pitäisi näyttää enemmän säärtä työpaikoilla.

Saa muuten käyttää sitä editiäkin, jos tulee kokoajan jotain lisättävää ;) Täällä kun ei ole se autoupdate käytössä niinkuin vanhalla alustalla.
Ai, että pitää vielä järjestää kotiinkuljetuskin. No, on se hyvä, että ei liikaa ole vaatimuksia.
Miksi tässä ei muuten semmoista ole käytössä?
No kun en minä ehdi sitä mistään noutaa. Tässä on ruoanlaitto kesken ja sitten mä lähden treeneihin. Siihen menee kuutisen tuntia. Paitsi jos olisit matkan varrella. Mitä epäilen kyllä.
No, kyllä mä kesäaikaan käytän sellaisia vähän yli polven ulottuvia shortseja aika usein. Ei nyt säärtä näy, mutta vähän paljasta pintaa kuitenkin. Lasketaanko se?
Ei lasketa. Voisit ottaa mallia vaikka Frank N. Furterilta.
Asiakastapaamisiin tuo olisi tietysti kova juttu, ei välttämättä tarttis toista kertaa mennä.
Minäkin epäilen. Siis sitä, että olisin matkan varrella tai että olisi mitään toimitettavaa.
Mulla kun ei ihme kyllä ole mitään kangasvarastoa täällä nurkissa pyörimässä.
Ei sitä tiedä ennen kuin kokeilee.
Ei ollut taas sinustakaan mitään hyötyä. Ei sitten laiteta alushametta. Menen härskisti ilman. Vaikka mekko olis kyllä miljoonasti nätimpi kun ois tyllihamonen alla.