Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

bodybuilding_drama_gym_meme_by_ragnabloodegde-d5tuuun.jpg

Perjantai. teuden hommia nää ilmotukset. Se on laistanu jo pitkään tästä velvollisuudesta.

Voitais lähtee siitä liikkeelle, että kukin vois kertoa, mitä kenelläkin on päällä tällä hetkellä. Ja tietenkään Miesten ei tarvitse vaivautua.

Viimeksi muokattu:
Mietin tuossa noita kaikkia kohuja ja viimeisimpänä sitä eduskunnan häiskän touhua. Seksiviestejä.

Itse jos olisin vähänkään vallassa niin olisin todennäköisest aika häikäilemätön. Voisi jopa mopo karata käsistä omien sihteereiden kanssa.

Hyvää huomenta!
Se olis kohta yhdestä työviikosta selvitty taas. Elokuussa odottava kesäloma siis lähestyy suorastaan huimaa vauhtia... :rolleyes:

Veikkaat et menee koko kesän kolmijakoisella ohjelmalla. Treenaa, ryyppää, panee

Tuo olisi kyllä hyvä ohjelma. Tosin, itse voisin jättää tuon ryyppäämisen pois ja vetää kaksijakoisella.

Kolmijakoiset käyvät tosiaan usein liian rankaksi käytännössä vaikka ajatuksen tasolla jaksaa painaa ja hyvin pelittää.

Joo joo. Kyllä minä tiedän minkä alan asiantuntija sinä olet.

603.gif

Nyt ei tarttisi muutamaan viikkoon (kuukauteen) paistella aurinko. Vituttaa kulkea tuolla auringonpaisteessa pitkähihainen paita päällä.

Mä otin viime vuonna sen pahimman helleaallon aikaan kuvan kyynärvarteen. Ai vittu että oli hienoa aikaa. Samalla opin, että vastakkaisen puolen käden ja jalan tatuoiminen samalla kertaa on ihan saatanan huono idea.

Mä otin viime vuonna sen pahimman helleaallon aikaan kuvan kyynärvarteen. Ai vittu että oli hienoa aikaa. Samalla opin, että vastakkaisen puolen käden ja jalan tatuoiminen samalla kertaa on ihan saatanan huono idea.

Tuo kyllä noin ihan lähtökohtaisesti kuulostaa loistavalta idealta, hämmentävää, että ei sitten ollutkaan :D

Mulla tulee nyt vähän haasteellinen alkukesä, kun tätä uutta tatskaa värkkäillään vielä kerran tai pari, välissä aina muutaman viikon paranemisjakso.
Eli ehkä tuossa oman kesäloman aikaan elokuussa voi uskaltaa kovissa aurinkorasvoissa liikkua t-paita päällä ulkona. Ehkä.

Mä luulen että mun jalkaa jatketaan vasta syksyllä, tuossa pitäisi yhdistää nyt valmiit palat eli tehtävää on polveen ja polvitaipeeseen ainakin, ei nyt houkuttele pukeutua kesällä sen mukaisesti. Toi käsi & jalka oli hetken mielijohde (jäi aikaa joten tehtiin samalla myöhemmälle kerralle ajateltu juttu), tässä sen taas näkee että pitäisi miettiä ennen kuin roiskii.

Huomenta! Kävis tunnin istumassa töissä. Laulais suvivirren. Huomenna pariksi tunniksi vielä. Sit se ois se kymmenen viikkoo edessä.

Opettajan työn hyviä puolia, tai oletan että olet opettaja :)

Mutta ei kannata suunitella mitään, 10 viikkoa neljän seinän sisällä noin lyhyelle lomalle, upeaksi kesäksi luvattua sää ennustetta ei kannata uskoa :)

Ei mutta kyllä opettajat ansaitsee pitkän loman, kyllä siinä ammatissa saa olla välillä lujat hermot kun opetetaan tulevaisuuden eläkkeen ja muiden verojen maksajia :)

Minulla on kesä suunitelmia, 5:30-6:00 herätyksiä, metsässä kökkimistä jne..

Mä luulen että mun jalkaa jatketaan vasta syksyllä, tuossa pitäisi yhdistää nyt valmiit palat eli tehtävää on polveen ja polvitaipeeseen ainakin, ei nyt houkuttele pukeutua kesällä sen mukaisesti. Toi käsi & jalka oli hetken mielijohde (jäi aikaa joten tehtiin samalla myöhemmälle kerralle ajateltu juttu), tässä sen taas näkee että pitäisi miettiä ennen kuin roiskii.

Mulla nuo aiemmat on tehty syksyllä/talvella, mutta nyt oli muka niin kova kiire saada tuo uusi, että tässä vaiheessa vuotta sitten alettiin tekemään.
No, eiköhän tämä tässä mene. Koko kesän sataa kuitenkin.

Mulla nuo aiemmat on tehty syksyllä/talvella, mutta nyt oli muka niin kova kiire saada tuo uusi, että tässä vaiheessa vuotta sitten alettiin tekemään.
No, eiköhän tämä tässä mene. Koko kesän sataa kuitenkin.

Mun tsägällä olis koko kesän 30+ helle jos olisin kelmuissa. Huomaa että alkaa olla toi jalka valmis, kun alkaa muut kuvat taas kuumotella. 2011 loppuvuodesta asti väännetty koipea paloissa.

Mun tsägällä olis koko kesän 30+ helle jos olisin kelmuissa. Huomaa että alkaa olla toi jalka valmis, kun alkaa muut kuvat taas kuumotella. 2011 loppuvuodesta asti väännetty koipea paloissa.

Mullahan tämä harrastus alkoi vasta viime syksynä, usean vuoden arpomisen jälkeen.
Ihan hyvin edistynyt kyllä, molemmissa käsissä nyt kaksi kuvaa. Ja kun tämä uusin valmistuu, niin oikeasta kädestä alkaa olla 60% peitettynä :D

Back
Ylös Bottom