Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mulle ei jostain syystä oikeasti sovi mikään tee. Tulee huono ja heikottava olo. Kahvia taas on pakko saada tai aivotoiminta pysähtyy :confused:

Mulle ei jostain syystä oikeasti sovi mikään tee. Tulee huono ja heikottava olo. Kahvia taas on pakko saada tai aivotoiminta pysähtyy :confused:

Kyllä mäkin ennen join kahvia todella paljon. Siis ihan helvetisti liikaa.
Kaveri sitten suositteli matea ja päätin testata. Testaaminen johti käyttöön ja nyt olen koukussa.

edit:
Ja teknisesti ottaen mate ei ole teetä ;)

Siitäkin tuli silti jotenkin heikko olo. Pari kertaa testasin. Kolmatta kertaa ei tullut ja huokaisin helpotuksesta etten muuttunut hipiksi :p

Siitäkin tuli silti jotenkin heikko olo. Pari kertaa testasin. Kolmatta kertaa ei tullut ja huokaisin helpotuksesta etten muuttunut hipiksi :p

En mäkään ainakaan vielä ole muuttunut, vaikka tuota on jo aika kauan (ja paljon) tullut juotua :D
Ei siinä, kyllä mä kahvin juomisen ymmärrän enemmän kuin hyvin. Hyväähän sekin on. Mä vaan tykkään tästä enemmän ja sopii mulle muutenkin paremmin.

Olisihan se ollut ihan jees jos maten avulla olisi saanut kahvijalanjälkeä pienemmäksi mutta kun ei iske niin ei. Kahvi on hyvää, jos se on hyvää tummapaahtoista. Mahakaan ei tykkää tavisplöröistä yhtään.

Itse totesin tänään kaverin muuttoa viimeistellessä pitäväni oikeasti pikakahvin mausta.

En voi uskoa, että se muija muuttaa Valkeakoskelle. Ollaan oltu kavereita päiväkodista asti, parhaita ystäviä neljänneltä luokalta. Välissä se asui kauempanakin, nyt useita vuosia samassa kaupungissa.. muutoksia muutoksia, niitä mahtuu tähän kevääseen

Hups, taas tuli kahdesta viestistä yksi viesti :D

Herrasiunaa, täällähän on käytetty vain asiallista kieltä. Missä gontsa? Missä futeri?

Herrasiunaa, täällähän on käytetty vain asiallista kieltä. Missä gontsa? Missä futeri?

ANTEEKS!
87114-jennifer-aniston-headlights-bo-M3Bk.gif

Pitää kai sitä tähänkin iltaan taas saada vähän musiikkia korville...

Nyt ei tarttisi muutamaan viikkoon (kuukauteen) paistella aurinko. Vituttaa kulkea tuolla auringonpaisteessa pitkähihainen paita päällä.

Back
Ylös Bottom