Olen kirjoitellut Pakkikselle kohta kymmenen vuotta. En ole vielä kertaakaan aloittanut uutta ketjua enkä laittanut itsestäni kuvaa.
Olikos tää joku vihjaus tulevasta?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olen kirjoitellut Pakkikselle kohta kymmenen vuotta. En ole vielä kertaakaan aloittanut uutta ketjua enkä laittanut itsestäni kuvaa.

Olikos tää joku vihjaus tulevasta?![]()
Ei välttämättä :D
Eli oli! :hyvä:
Pitäisköhän laittaa vippipuolelle tissi- ja pyllykuvia.
Se on jämäkkä idea, laita vaan sinne kiitos.
Kyllä vaan. Tai emmä tissikuvista niin piittaa, mutta eventan pylly ja reidet on niin kadehtimisen arvoiset, että niistä katselee kyllä kuvia mielellään.

Viimeisimpänä otetussa pyllykuvassa mulla on villahousut jalassa.
Mä lähen ny kuntoilemaan. Toivottavasti on enempi voimampaskaa ku pari viikkoa sitten, kun aiheutin tavallista enemmän salihuumoria jättäytyessäni tangon alle kyykkyasennossa. Voi kyllä se olikin sitten erityisen hauskaa ja vekkulia liikuntaa, juuvittu.
Mä oon varmaan 5min yrittäny vastata tähän jotain tosi nasevaa, mutta ei tää kuule toimi. Ja nyt unohdin mitä mun piti tähän kirjottaa.
Mä arvostan sun eforttia silti. Jos nää olis Hippo-kisat, saisit mitalin.
Miehenä olemisen hyviä puolia: aina villahousut jalassa.
Mä arvostan sun eforttia silti. Jos nää olis Hippo-kisat, saisit mitalin.
Hippokisoissa kaikki saa mitallin! Oot siis saanut.Mä en oo koskaan saanu Hippo-kisoista mitalia. Lusikan kyllä. Jos oikein muistan. Eli en.