Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tuli työmaalta niin sekavaa selitystä sisältänyt puhelu, että täytynee lähteä katsomaan mikä siellä on tilanne.

Feel the beat.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Se on jämäkkä idea, laita vaan sinne kiitos.

Ihan vähän tulee semmonen olo, ettet halua nähdä kuvia mun maskuliinisista ja karvaisista reisistäni.

Kyllä vaan. Tai emmä tissikuvista niin piittaa, mutta eventan pylly ja reidet on niin kadehtimisen arvoiset, että niistä katselee kyllä kuvia mielellään.

Nyt taisin pikkasen punastua. :nolo:

Viimeisimpänä otetussa pyllykuvassa mulla on villahousut jalassa.

Seuraavassa sitten nahkahousut.

Mä lähen ny kuntoilemaan. Toivottavasti on enempi voimampaskaa ku pari viikkoa sitten, kun aiheutin tavallista enemmän salihuumoria jättäytyessäni tangon alle kyykkyasennossa. Voi kyllä se olikin sitten erityisen hauskaa ja vekkulia liikuntaa, juuvittu.

Mä lähen ny kuntoilemaan. Toivottavasti on enempi voimampaskaa ku pari viikkoa sitten, kun aiheutin tavallista enemmän salihuumoria jättäytyessäni tangon alle kyykkyasennossa. Voi kyllä se olikin sitten erityisen hauskaa ja vekkulia liikuntaa, juuvittu.

Mä oon varmaan 5min yrittäny vastata tähän jotain tosi nasevaa, mutta ei tää kuule toimi. Ja nyt unohdin mitä mun piti tähän kirjottaa.

Miehenä olemisen hyviä puolia: aina villahousut jalassa.

Aina pitkäpulttuiset housut jalassa.

- - - Updated - - -

Ja puolivuotta lisäksi pitkät kalsarit. Pitkien housujen, alla.

- - - Updated - - -

Minäkään en milloinkaan voittanut hippokisoja. Olin aina toinen. Ikäluokassani oli yhdenpojanylivoima.

[video=youtube_share;xqqsHsqSS_M]http://youtu.be/xqqsHsqSS_M[/video]

Ja huomenta kaikille. Nyt on yö nukuttu hyvin ja olo virkeä.

Rauta ei tosin eilen liikkunut kovinkaan mallikkaasti, mutta tulipa yritettyä

Rauta liikkui ihan oo ja koo, ei mitään ihmeellistä, enkä jääny tangon allekaan.

Mutta sen sijaan vedot menikin aivan päin pitkin poikin vittuja, voi herrajjestas sentään. Taidan pitää loppuviikon taukoa koko lajista. Änärissä pelkkiä ristejä ja Jyp ja Jokerit pasko housuihinsa oikein peräaukkojen täydeltä.

Back
Ylös Bottom