Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Oliko sinullakin pannukakku-aiheinen pettymys lounastauolla?

Ei. Vaan vuosia odotettu TRG-M10 asejärjestelmä tuli vihdoin myyntiin, mutta saatavilla on vain kolme eri väri/kanki/kaliberi kombinaatiota, eikä tietenkään sitä jota olin itselleni kaavaillut. Oli jo valmiiksi varattuna 20 yksikköä pitkiä vitosia, mutta ei... Futher, tee rivi, laitetaan kaikki sinne.

(voihan se toki olla, että sopiva tuote tulee myöhemmin myyntiin, mutta siinä on taas ehkää ja muttaa)

- - - Updated - - -

Siikkerillä on varmaan jotain ongelmia jonku moottoriajoneuvon tai aseen kanssa. Tai sitten sen aurausflow on loppunut. Tai sitten sillä on muuten vaan ongelmia.

Mun flow ei lopu koskaan.

Huomiseen menee:
Winnipeg Jets - Columbus Blues Jackets 1 (2.05)
Colorado Avalanche - Boston Bruins 2 (2.40)
AK Bars Kazan - Metallurg Magnitogorsk 2 (3.00)
CSKA Moskova - SKA St. Petersburg 1 (2.05)

Siitä kolkyltä kertasena rahat takasin.

- - - Updated - - -

Onneksi olkoon. Palkinnoksi saat futherin kotiisi koko viikonlopuksi ottamaan viinaksia.

Eilen olisi ollut jaossa Hippo-mitali ja tänään känni-futher. Kyllä nyt onni suosii!

Sanoisin että neidolla käy nyt semmonen flaksi ettei ikinä.

Kyllä mun mielestä on aika hyvä palkinto! Mä olen nimittäin erittäin mukava ja rikas humalassa.

Olen erittäin varma. Ja oon aina pikku pöhnässä niin kännissä, etten huomaa mitään. Ja sitten otetaankin jo muna käteen.
Munasta puheenollen. Syöttekö munanne raakoina, keitettyinä vai paistettuina?

Nykyään menee paljon paistettua. Keittäminen kerran vahventaa selvästi ala&taka -pään päästöjen hajukerrointa. Ja paistettu muna on aina paistettu!

Munasta puheenollen. Syöttekö munanne raakoina, keitettyinä vai paistettuina?

Nykyään menee paljon paistettua. Keittäminen kerran vahventaa selvästi ala&taka -pään päästöjen hajukerrointa. Ja paistettu muna on aina paistettu!

Useimmiten keitettyä. Paistettua aika harvoin nykyään. Ultimecia tykkää löysästä munasta.

Niin että niitä on vielä sellaisiakin, jotka imasee munaa löysänä kurkkuun. Noh, tapansa kullakin.

Nälkä muuten ois. Aamupala oli mukava banaanipirtelö kello seitsemän, mutta muuten on vaan sumppia juotu ja sitäkään ei ole saanut itse pihistää.

Postasin viteoita ketjuun pätkän työpäivästä dildotehtaalla. Ja itseä kun harmittaa työt päivittäin, lottovoittoa ei tahdo tulla niin funtsein että olispa kiva olla dildotehtaalla töissä!

Esim tuotekehitysjohtajan pesti olis vallan mainio. Ei suurinta vastuuta firmassa, mutta kuitenkin haastava työ ja asianmukainen palkkio. 100-150k/ vuos +edut.

Johtaisin valitsemaani teamia, nimittäisin päälliköt eri genren dildoille ja jokaiselle innovointikykyinen testausteam. Siinä sitten mimmit testailis ja kehittäis erikokoisia ja näköisiä tuotteita. Pidettäis paltsua ja esityksiä. Luotettavan gayn pestaisin tappiosastolle ja antaisin hoitaa sen puolen ihan kokonaan. Dildomessut kiertäis maailmalla, busineksessa toki.

Tällänen kävi mielessä.. Onko mitään idistä?

Joo. Mä voisin olla kenttätutkimuspäällikkö, vastuualueena koehenkilöiden palkkaus ja sormella kokeilu.

Mutta. Asiaan.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom