Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nehän on kohta taas. Enkä ole toipunut vielä edellisistäkään.Ai Siikkeri sitte laitto vihdoin kuvan ittestään mikä otettiin viime vuoden MP-messuilla. Nice!
Kyyyllä.Ootteko kuntit, koskaan maistaneet tuoretta sämpylää makkarankuorissa?
Tuossa on kyllä sattunut jotkin jumalat siunaamaan sinun ruokailuasi.
Välillä sitä näkee kyllä A-luokan paisteja pakkautuneena sellaisiin 90-luvun lopun college-housuihin ja ne lauantai-makkaraan kelpaavat paistit vetävät menemään "Cause I can and I'm worth it" asenteella ihonmyötäisissä spandexeissa.
Heippa.
Vieläkö maistuu, se mannapuuro?
Eip...ei vuoteen enää. Tuli valmentaja ja jätin kaikki. Nyt mä oon bodari ja keväällä on kultsalla toivottavasti kova meno!
Kyllä sentäs offilla tuli pari kertaa otettua varsinaiset lärvändeerukset. Ihan 'cause I can.
Kyllä hirvittää, pitäisi kohta mennä hierojalle ja koivet on ihan paskana jo valmiiksi. Yhyy.
Kyllä hirvittää, pitäisi kohta mennä hierojalle ja koivet on ihan paskasena jo valmiiksi. Yhyy.
Oon tässä vähän punninnut ajatusta, josko lähtisi vielä opiskelemaan työn ohessa...Osa-aikaisella opintovapaalla of course.
Oon tässä vähän punninnut ajatusta, josko lähtisi vielä opiskelemaan työn ohessa...Osa-aikaisella opintovapaalla of course.
Ai takareisiä?
![]()
e: futherille ei näy, khihihhiiihhihih
Ja eikun tekemään kesälomasuunnitelmia.
Haku suosituille lammaspaimenviikoille on alkanut - Uutisarkisto - Luontoon.fi
Niimmääki. Mutta eturajaksi aloittamiselle laitoin, että yläkerran vessakin pitää olla siinä vaiheessa valmiina ja talli myös sisältä: maalattu. Loppuleima myös. Papereissa. Sitten muihin aiheisiin.
Voi vitsi! Luin ekasta kohteesta ja pääsee hakkaan polttopuitakin! Siitä ei tarvi maksaa kuin 400 e. Pitää harkita!Ja eikun tekemään kesälomasuunnitelmia.
Haku suosituille lammaspaimenviikoille on alkanut - Uutisarkisto - Luontoon.fi