Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Joka ilta laitan herätyskellon soimaan viideltä, en muista koska olisin siihen saakka nukkunu viimeks. Tässä sitä on taas herätty 3:50 tänä aamuna. Muistakaa tytöt ja pojat hankkia mahdollisimman stressaava työ, tää on oikeesti tosi kivaa :hyper:

Ja taas... pitääkö hankkia unilelu vai mikä avuksi?

Mä en ymmärrä noita itsestään tubettajia, mutta varmaan se on ihan sama asia kuin tää mun foorumille kirjottelu.
Mun oikee etureisi on vieläkin vasenta pienempi jopa silminnähtävästi kiitos syksyn polviloukkaantumisen. Tää aamupala ei meinaa nyt upota.

Aivan homon hommaa. Koitin lukee duunin ohes dippaa. Eihän siitä mitää tullu ku onnii laiska. Siks funtsein laiskanmiehendippaa kokeilla nyt syssyllä. Ylempää siis.

Sitä mäkin jo kerran kokeilin, muttei oikein kiinnostanut kuin tenttiä helpot pois. Nyt voisi harkita suorittavansa ihan tosissaan...ehkä.

- - - Updated - - -

Ai niin, huomenta kaikille. Ei aamuihmisille. Kaikkien muiden negatiivisten tunteiden lisäksi olen kateellinen, kun joku on iloinen ja pirteä aamulla.

Laiskuus palkitaan.

- - - Updated - - -

Vaikka en todellakaan ole aamuihminen olen ollut työmaalla jo lähes tunnin! Koska: saksalaiset.

- - - Updated - - -

Tiedoksi @kontsaales #negative

Kattelinkin mihin on Speedyn kuva hävinnyt.

Näin huonosti nukutun yön jälkeen illan treeni kuulostaa oksettavalta ja hermoston jumittavalta, mutta silti sitä vähän odottaa, että saisi tangon niskaan.

Vielä hengissä, omissa kengissä. Ei tule mitään, jos rengissä on sama asenne kuin jengissä, joka vetää turpaan yhdessä svengissä. Häh

Täällä ilman kenkiä. Olo muistuttaa mennyttä renkiä. Kylmään kuoli jaloin paljain. Lähti täältä liian aikaisin, kuin varkain.

HPK pelasi muuten ihan hyvin Ässiä vataan, mahtaako niillä olla tänään voiton saumoja ?
Kalpa tosin on sellainen "mitä vaan voi tapahtua"-joukkue.

Back
Ylös Bottom