Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Possupihvipaketissa on viimeinen käyttöpäivä tänään. Saankin syödä vähän tavallista enemmän lihaa päivällisellä.

Joo kyllä se on laitettava ponupannu tuonne häkkivarastoon. Pääsiäisen pohjanmaanreissu tulis maksaan näin äkkiseltään arveltuna 300e, kissat hoitoon, junaliput... Taidan pysytellä Vantaalla. Autollakin pääsis, mutta kun omistaa tuommosen huippunopean kuivasumpun niin se matkamukavuus on vähän heikkoa. Varsinkin jos ei ole kääpiö tai japanialainen.

Huomenta, jos kävis mittaamassa parikymmentä näytetoilettiparin kusiluukkua siihen väliseinään niin sais hiihtoliitto taas selitellä kumpi on kumman :D

Tiedättekö mikä on hirveää? Lomaviikon jälkeinen ensimmäinen työpäivä. Tai no olin minä perjantaina jo koulutuksessa, mutta silti. Byhhyyhyyyhhyyyy :itku:

Hyvää huomenta.

Vielä hirveämpää on nämä tynkäviikot, kun suuri osa mööteistä on "noh, pidetään sitten pääsiäisen/vapun jälkeen." On siis aika kiireetön työviikko edessä.

Mulla on vähän semmoinen fiilis, että viiden päivän työt pitää tehdä taas neljässä päivässä. Ja sama homma ensi viikolla.

Back
Ylös Bottom