Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kai mää syksyl otan hetkeks vipit et saa kuvat päivitettyy ni on teilleki runkkumatskuu. Syksy aina sellanen rajapyykki ku on saleilun vuosipäivä sillon. Ttu mä oon laimi, mä vietän juhlapäivää mun harrastuksen kanssa :).

Mä niistin äsken tuopillisen verta nokasta. Kiva hypätä koneeseen tänään :jahas:

- - - Updated - - -

Niin ne lupaukset vaan petetään...

:rolleyes:

Tää on jo toinen kerta kun oon jotakin pakkiksella luvannu mikä jäänee toteuttamatta.

Molemmilla kerroilla on ollut jokin oikeasti selittävä tekijä, mutta silti tuntuu että voisi tehdä Seppukun..

Mie nykyään olla? Jos en paremmin tietäis, luulisin sun viittaavaan mun joskus käyttäytyneen ei-ihmisiksi ja sehän ei pidä paikkaansa.

Toteutin kyllä uhkaukseni js muutin Vantaalle :D jos muistat.

Aina ei ite tiiä paremmin...

Mullahan on norsun muisti, mutta tuohan se on hullun hommaa! Vantaalle?! Toivottavasti kuitenkin sait oikeita töitä ettei törmätä kiusallisessa tilanteessa, kun olen ostamassa mieshuoran palveluja.

fSymsOGXO6a6b09tgUIiDigG_500.gif

^ Tuosta tulikin mieleen, että tänäänhän täytyy tehdä diplomityötä.

Siihen saatavilla oleva apu on rajallista, joka vituttaa suunnattomasti. Kirjoittaminen sujuu kyllä.

Lopputyötä sitä täälläkin pitäisi... Kuinkas kauan Kridellä on ollut homma työn alla?

Ei kauaakaan. Syyskuussa aloitin ja helmikuussa piti olla valmista työsopimuksen puitteissa. Helmikuussa kuitenkin tuli toistaiseksi voimassa oleva työsopimus, niin seuraava deadline on joulukuussa, kun opinto-oikeus loppuu :D Nyt on arviolta noin 30-40% valmiina. Todennäköisesti saat omasi siis pakettiin kauan ennen minua.

Oman opinnäytteeni pitäisi olla jo valmis mutta ei ole. Tämäkin päivä pitäisi käyttää kirjoittamiseen.

Kävi virpojia oven takana, onko nyt pääsiäinen?

Mie luppaan, että jos tänään tulee virpojia mun ovelle(väärään aikaan tosin, kuten kaitsu mainitti) niin annan ton 3kg pönikän Fazerin sinistä kassiin.

Back
Ylös Bottom