Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mulla on vähän semmoinen fiilis, että viiden päivän työt pitää tehdä taas neljässä päivässä. Ja sama homma ensi viikolla.

Viiden päivän työt pitää jättää tekemättä neljässä päivässä.

Erittäin vitun hyvää lomanjälkeistä huomenta!

Nyt ei jotenkin maistu. Työ.
Onneksi tänään pääsee salijumpalle! Semijömppis tulee kun sitä ajattelee.

Nyt Autobaaria, ja aivojen viritys taas seksistiselle taajuudelle!

No mutta!

Kimmi-and-the-2010-Aprilia-Shiver__motorcycle-bike-sport-model-biker-babe_girl_cafe-racer-bik...webp

Kysymys kuuluu, että montako tuntia ylitöitä mä saan tehdä tällä viikolla?

Niin monta kuin on fiilistä tehdä. Jos ei ylityöt nappaa, niin jätä kokonaan väliin, mutta jos iskee flow niin älä heitä sitä hukkaan, vaan käytä se tuottavana ylityönä.

Viime viikolla oli flow alkuviikosta, joka sitten katosi loppuviikkoa kohden, niin tein alkuviikosta pidempää päivää, mutta torstaina ja perjantaina lyhyemmät päivät. Viikko kuitenkin päätyi parin tunnin ylitöiksi.

Niin monta kuin on fiilistä tehdä. Jos ei ylityöt nappaa, niin jätä kokonaan väliin, mutta jos iskee flow niin älä heitä sitä hukkaan, vaan käytä se tuottavana ylityönä.

Viime viikolla oli flow alkuviikosta, joka sitten katosi loppuviikkoa kohden, niin tein alkuviikosta pidempää päivää, mutta torstaina ja perjantaina lyhyemmät päivät. Viikko kuitenkin päätyi parin tunnin ylitöiksi.

Mä en uskalla puhua täällä flowsta mitään, saan pian turpaani. Mutta en mä lähde ennenku käsketään.

Back
Ylös Bottom