Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ihan mulkku. Mä käyn salireissulla kaupassa niin on jotain annettavaa noidille.

Lähinnä haluan välttyä tilanteelta, jossa ihmettelen noidille kuinka ei kaapeista löydy yhtikäs mitään annettavaa. Säästyvät molemmat osapuolet ikävältä tilanteelta. Täysi mulkku olen siitä huolimattakin.

Jos virpojat tulee ovelle ja kysyy karkki vai kepponen pyydän aina kepposta. Valitettavasti ei ole koskaan varautunut tekemään kepposta :(

Toivottavasti ei tule kukaan virpomaan, olen jo syönyt kaikki Kinderit. Vittu rupea noita kenellekään antamaan!

Jos virpojat tulee ovelle ja kysyy karkki vai kepponen pyydän aina kepposta. Valitettavasti ei ole koskaan varautunut tekemään kepposta :(

Halloweeninä on karkki ja kepponen, ei pääsiäisenä :D

Meillä on virpomiset hoidettu aina palmusunnuntaisin... mutta mulla on joku hämärä mielikuva sellaisesta, että joskus aikoinaan se palkka olisi haettu vasta pääsiäisenä viikkoa myöhemmin :wtf: Niin se on ehkä aiheuttanut kahta eri päivää virpomiselle? Pitää ehkä konsultoida maailman viisainta naista, eli äitiä. Äidit tietää aina kaiken.

Maksa sie Foxy vipit, jotta saamma ihailla mitä omituisimpia kettukuvia.

Maksa sie Foxy vipit, jotta saamma ihailla mitä omituisimpia kettukuvia.
Olemukseni kuolevaisena on kyllä hieman laimea. Tosin en ole kovastikaan täällä ehtinyt notkua, niin ei sitten ole tullut asiaan panostettua. Ehkäpä minä tässä joku päivä muistan pienellä rahasummalla taas Mikeä :)

Taitaa tulla aika munaton makaronilaatikko. Siinä ei nimittäin ole yhtään munaa. Eikä sipulia. Mitähän ma tonne uuniin loppuviimeks laitoin?

Etkai?

Mä sain kyllä tilaukseni viimein, mutta sekin oli väärin. Pitsa oli muuten ok, mutta siinä oli ekstrana punasipuli ja aurajuusto. Kebab ranskalaisilla oli oikein hyvä ja Pepsikin mainiota, paitsi että mä en tilannu enkä maksanu niistä. Eli kebabit, pitsa ja 1,5l Pepsi Max 9e.

Etkai?

Mä sain kyllä tilaukseni viimein, mutta sekin oli väärin. Pitsa oli muuten ok, mutta siinä oli ekstrana punasipuli ja aurajuusto. Kebab ranskalaisilla oli oikein hyvä ja Pepsikin mainiota, paitsi että mä en tilannu enkä maksanu niistä. Eli kebabit, pitsa ja 1,5l Pepsi Max 9e.

Ehkä.

Sä siis oletettavasti sait jonkun toisen ihmisen tilauksen :lol2:

Meinasin syödä tänään terveellistä kotiruokaa.

Sitten te aloitte puhua kebabista, niin ei se auta kuin kohta varmaan lähteä hakemaan omansa.

Back
Ylös Bottom