Vetoaako tuollainen herkkä tulkinta naisiin? Minulla ainakin on herkkyydestä tullut vaan saunomista. ..
Joo, kyllä se on niin että miehen herkkyydestä kärsii koko naisen ruumis.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vetoaako tuollainen herkkä tulkinta naisiin? Minulla ainakin on herkkyydestä tullut vaan saunomista. ..
Koska sulta ilmestyy runokokoelma? Tää oli niin kaunis. :haart:
..juu ei tää herkkua ole. Meil nyt vähän helpottaa ton nesteytyksen kanssa kun muksulla on suora 'portti' tuonne vatsaan, niin saa työntää sinne nesteitä niin paljon kun haluaa. Ei tartte ihan heti lähteä sairaalalle. Et jotain hyvääkin noista sen virityksistä.
Sä voisit kirjoittaa oodin mun astianpesukoneellekin.
Joo-o. Huominen ja sunnuntai töissä suomalaisilla ylityökorvauksilla... Eiköhän se siinä mene vaikka olis se ollu kiva levätäkki ja nukkua pitkää...
Palkka juoksee, minä en.
Kamala stressi puskee päälle. Minun pitäisi saada sävellettyä ooppera valmiiksi kesään mennessä, mutta olen vasta puolivälissä.
No eikö tuo nyt juurikin ole sitä juoksemista. Nimim. kotiläksyt töistä kotio.

...suunitelma kaatui omaan mahdottomuuteensa kuumeen noustua lähemmäs neljääkymmeneen asteeseen. Päästiinkin mukavasti viikonloppua viettämään SARS- huoneeseen.
Ostin lehtipihvin. Miten se paistetaan?
- - - Updated - - -
Katoin googlesta, nyt osaan.
- - - Updated - - -
Tein myös rivin jakpottia. Jos voitan päävoiton. Ostan kairalle uuden hupparin, siikkerille takakummin, johnylle tarjoan taksimatkan a-alueelle, futherille sapuskat takareisikaariruokalassa ja irtakille norttonin.