Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Irtakkiki vois käydä vetäsemäs kirjastos päikkärit. Juhlistat samalla sekä kulttuuria, että julkista nukkumista. Kätevää.

Mietin juurikin tuota samaa. Niissä alakerran karvakoloissa sais varmaan hyvät unet, jos ei olisi ylimääräistä hälinää ympärillä. Nyt vaan alkaa kyllä näyttää siltä, että mun kirjastoreissu siirtyy huomiselle.

Ei hyvä jumala.

Oi KYLLÄ!

Perjantain ja kulttuurin kunniaks heitän taiteellisen kontsan pöydälle ja sepitän teille runon:

Kerrottiin, että naiset ei kakki / Sen todisti vääräksi irtakki. Alakerrassa kirjaston kauniin / karvakolossa voit nähdä kauriin. Näit väärin, se oli irtakk, kuin kukka lilja / Tai sit se ol ninja.

Melkosta proosaa.

Pitkin vittuja alko tämäkin hieno paltsu, jätin kulkukortin kotio ja nyt noi respan paistit kohtelee mua ku jotain lihankimpaletta. Pitäsköhän mun näyttää niille mistä meilläpäin pissataan.

Fat-lady-on-motorcycle-WTF-Pictures.jpg

Pitääkö muuten paikkansa, että kun Judis jalkautuu kaupungille, niin hän liikkuu samalla tyylillä kuin tämän videon sotilaat?

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Perjantain ja kulttuurin kunniaks heitän taiteellisen kontsan pöydälle ja sepitän teille runon:

Kerrottiin, että naiset ei kakki / Sen todisti vääräksi irtakki. Alakerrassa kirjaston kauniin / karvakolossa voit nähdä kauriin. Näit väärin, se oli irtakk, kuin kukka lilja / Tai sit se ol ninja.

Koska sulta ilmestyy runokokoelma? Tää oli niin kaunis. :haart:

Mietin juurikin tuota samaa. Niissä alakerran karvakoloissa sais varmaan hyvät unet, jos ei olisi ylimääräistä hälinää ympärillä. Nyt vaan alkaa kyllä näyttää siltä, että mun kirjastoreissu siirtyy huomiselle.

Keksiskö Herr.Futher mitään puolitoistamielistä esimerkkiä?

Keksiskö Herr.Futher mitään puolitoistamielistä esimerkkiä?

Mä oon odottanut, että koska hän jotain keksis, mutta ei näjy ei kuulu. Nyt olisi oivallinen tilaisuus siihen.

No mä koitan keksiä tossa kohtpuoliin alkavan paltsun aikana jonkun kivan lähes jopa kaksmielisyyteen nojautuvan tarinan. Välttämättä runomuotoiseen tuotokseen en kykene, mutta koskaan ei pidä sanoa ei. Varsinkaan naisten.

Oodi yömajan takasämpyläspesialistin ja retkiluistelijan pikaisesta kohtaamisesta

Yömajan emäntä, muodokas leipuri / työajan mäntä, luisteleva mestari
Kaulimensa leipurin taikinaan sovitti / takasämpylällään mestarin patongin kovetti
Illantullen luistelija toisaalle muutti / jäi yksikseen leipurin pesukomuutti

Hyi, yks olut vois kyllä toimia sormivoiteluna.

Huomenta! Vähitellen on herätty tähänkin päivään. Jos ensiks vaikka reenaamaan, sen jälkeen maha täyteen hernekeittoa, ja loppupäivän piereskelis sitä pois ja yrittäis samalla leikkiä ahkeraa opiskelijaa.

Kotiuduttu jo, työpäivä pulkassa. Nyt jos pienet päikkärit nykäsis. Casual Fridayn kunniaksi pistin aamulla hupparin päälle. Kotoisa olo! :haart:

Oliko viikon huonoin?

No oli. En ees hymähtäny.

Tehän voisitte pikku-geen kanssa esiintyä yhdessä. G lausuisi omia runojaan ja sä voisit laulaa. Loistavaa ohjelmaa esim pakkiksen bikemiittiä varten.

Tuossa olisi ideaa. Runolaulantaa G:n kanssa.

Oodi yömajan takasämpyläspesialistin ja retkiluistelijan pikaisesta kohtaamisesta

Yömajan emäntä, muodokas leipuri / työajan mäntä, luisteleva mestari
Kaulimensa leipurin taikinaan sovitti / takasämpylällään mestarin patongin kovetti
Illantullen luistelija toisaalle muutti / jäi yksikseen leipurin pesukomuutti

Sä voisit kirjoittaa oodin mun astianpesukoneellekin.

Vetoaako tuollainen herkkä tulkinta naisiin? Minulla ainakin on herkkyydestä tullut vaan saunomista. ..

Back
Ylös Bottom