Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mistä kummasta johtuu jos istuu koneella niin joskus jompikumpi jalka tai käsi puutuu silleen oudosti jos sitä pitää pitkän aikaa tietyssä asennossa. Äskenkin kävi vasemmalle jalalle sillee että puutu ja sitte semmonen hassu tunne ja en ees ylös päässy nousee. Tätä on niin vaikee selittääki ku ei osaa selittää :D

Iski aavistuksen kahvakuumetta, ku liivimies ajeli harrikalla äsken ydin kes kustassa, kun olin ulosteellä katselemassa naisten perseitä. Ei ollu häävisti naisia liikenteessä.

Jos ne oli jääny kotiin ku tiesivät, että oot persebongausreissulla. Tai sitten niille tuli suorituspaineita eikä peilistä näkynytkään tarpeeksi hyvää persettä bongailtavaksi.

Liittyyks tuo siihen kun näin muutaman naisen levittävän Facebookissa viestiä että taas se yks pervo pyörii ja puristelee keskustassa.

E: Itse menen tekemään saman ääsmarkettiin.

Jos ne oli jääny kotiin ku tiesivät, että oot persebongausreissulla. Tai sitten niille tuli suorituspaineita eikä peilistä näkynytkään tarpeeksi hyvää persettä bongailtavaksi.

Jasså.

Mäki lähden ääsketjun maitokauppaan.

Se on taas retinapoikamies täältä keittiöstä terve. Pasta on vissiin vielä syötävää vaikka consumir preferentemente on 08092012?

Hyvää se on. Kohta mä saan itetehtyä kepappia. Se on tässä vaiheessa ainoa hyvä juttu. Tulin juuri junpalta, eikä siitä mitään tullu. Nyt tää menee uskonasioiks, nimittäin ens viikolla uuteen nousuun! Ryyppääminen, sairastelu ja pitkin vittuja syöminen ei näköjään sovi mun vartalotyypille...

Minä vedin just pizzan puokkiin koiran kanssa. Tai no ehkä kuitenki itse vähän enemmän. Hyvää ja eksoottista oli.

Hyvää se oli.

Pian lauantaisauna. Johnnylle retkeilymusiikkia.

[video=youtube_share;dw_T9pJ728U]http://youtu.be/dw_T9pJ728U[/video]

^ ei hitto miks mä en tajunnu Raxia kun tänään ois saanu mättää.. :kuola:

Mitäs siellä nykyään on tarjolla? Samat pitsat, kermaperunat, wingsit yms kun aina ennenkin?

^ ei hitto miks mä en tajunnu Raxia kun tänään ois saanu mättää.. :kuola:

Mitäs siellä nykyään on tarjolla? Samat pitsat, kermaperunat, wingsit yms kun aina ennenkin?

Hyvänä lisänä ainakin tohon "meidän" Raxiin(kai niissä on kaikissa samat safkat?) on tullut salaattipöytään kanakuutioita, niillä on kiva vuorata pitsapalat. :) Muuten kai aika samat mitä aina ennenkin.

Hyvänä lisänä ainakin tohon "meidän" Raxiin(kai niissä on kaikissa samat safkat?) on tullut salaattipöytään kanakuutioita, niillä on kiva vuorata pitsapalat. :) Muuten kai aika samat mitä aina ennenkin.

Uijui, no toi on kyllä hyvä lisä kun protskujen suhteen noi on monesti vähän nihkeitä.

Back
Ylös Bottom