Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Vetoaako tuollainen herkkä tulkinta naisiin? Minulla ainakin on herkkyydestä tullut vaan saunomista. ..

Joo, kyllä se on niin että miehen herkkyydestä kärsii koko naisen ruumis.

Koska sulta ilmestyy runokokoelma? Tää oli niin kaunis. :haart:

Päivää on vaikee sanoa, mutta tulossa on. Työstäminen vaatii aina herkän ja haavoittuvaisen mielentilan, perjantai ja sunnuntai on parhaimpia päiviä niille.

Kaivan varastosta akustisen, vois vähän rämpytellä samalla!

..juu ei tää herkkua ole. Meil nyt vähän helpottaa ton nesteytyksen kanssa kun muksulla on suora 'portti' tuonne vatsaan, niin saa työntää sinne nesteitä niin paljon kun haluaa. Ei tartte ihan heti lähteä sairaalalle. Et jotain hyvääkin noista sen virityksistä.

...suunitelma kaatui omaan mahdottomuuteensa kuumeen noustua lähemmäs neljääkymmeneen asteeseen. Päästiinkin mukavasti viikonloppua viettämään SARS- huoneeseen.

Jahas. Se olisi taas yksi työviikko takana. Sitten vain suoraan salille ja siitä kädet täristen punkkupullon kimppuun parin viikon tuskallisen tauon jälkeen. Olen lasilliseni ansainnut!

Joo-o. Huominen ja sunnuntai töissä suomalaisilla ylityökorvauksilla... Eiköhän se siinä mene vaikka olis se ollu kiva levätäkki ja nukkua pitkää...

Palkka juoksee, minä en.

Sä voisit kirjoittaa oodin mun astianpesukoneellekin.

Emmä ny mikään automaatti ole. Sopivana herkkänä hetkenä vois silti irrota siivu myös astianpesukoneelle. Ja sit sille laitteelle mihin sä tiskit tunget!

Joo-o. Huominen ja sunnuntai töissä suomalaisilla ylityökorvauksilla... Eiköhän se siinä mene vaikka olis se ollu kiva levätäkki ja nukkua pitkää...

Palkka juoksee, minä en.

No eikö tuo nyt juurikin ole sitä juoksemista. Nimim. kotiläksyt töistä kotio.

- - - Updated - - -

Kamala stressi puskee päälle. Minun pitäisi saada sävellettyä ooppera valmiiksi kesään mennessä, mutta olen vasta puolivälissä.

Vedät siitä puolivälistä loppuun alun sävellyksen käänteisesti!

Kyllä mää kutsun. Mun ei sentäs tartte kotona enää mallia pyörittää, vain lukuja ja peukaloita. Tiiäättekö muuten mitä, kun työntää toisen peukalon suuhun ja toisen perssilmään ja vaihtaa välillä peukalot päikseen, ni pysyy maku elämässä. Juu saatana.

Ostin lehtipihvin. Miten se paistetaan?

- - - Updated - - -

Katoin googlesta, nyt osaan.

- - - Updated - - -

Tein myös rivin jakpottia. Jos voitan päävoiton. Ostan kairalle uuden hupparin, siikkerille takakummin, johnylle tarjoan taksimatkan a-alueelle, futherille sapuskat takareisikaariruokalassa ja irtakille norttonin.

''Päivä''unien aika, sit suihku, safkaa ja duuniin, sama toistuu huomenna. Kyllä näihin viikonlopputöihin kyllästyy näköjään äkkiä, varsinkin kun on pelkkiä yötöitä. Tässä tilanteessa tätä on vaan pakko tehdä ja itse duuni on ihan jees, työajat vaan hiukan vittumaisia. Kyllä viikonloput tekis kuitenkin mieli rentoutua ja latailla akkua, ja painaa duunia viikot, eikä niin kuin nyt, eli kaikki arjet vapaana (tosin lukemiselle) ja kaikki viikonloput töissä. Arkena kun ei oo mitään tekemistä ja viikonloppuna ei voi tehdä mitään kun on duunia (enkä tarkoita ryyppäämistä). Onneks kesälle tulee luultavasti muutos, että tulee arjeksikin hommia eikä tarvii kaikkia viikonloppuja roikkua ovenkahvassa.

Ahh kun oli taas ihanat treffit.. Ja kiva spuge tuli pummii rahaa ja röökii junassa, harmi vaan etten polta ja kolikoista tasku tyhjä. Seuraavana vaan sit salille riehuu ja täydellinen perjantai ois pulkassa.

...suunitelma kaatui omaan mahdottomuuteensa kuumeen noustua lähemmäs neljääkymmeneen asteeseen. Päästiinkin mukavasti viikonloppua viettämään SARS- huoneeseen.

...influenssa/sika negatiivinen, rota negatiivinen, noro negatiivinen. Päästiin kuumeessa jo yli neljänkymmenen, se on perussairaalle hiukka liikaa mut aamulla ollaan ehkä fiksumpia. Öitä!

Ostin lehtipihvin. Miten se paistetaan?

- - - Updated - - -

Katoin googlesta, nyt osaan.

- - - Updated - - -

Tein myös rivin jakpottia. Jos voitan päävoiton. Ostan kairalle uuden hupparin, siikkerille takakummin, johnylle tarjoan taksimatkan a-alueelle, futherille sapuskat takareisikaariruokalassa ja irtakille norttonin.

Tuliko hyvää piffiä?

Askel lähempänä omana Norttonia. Mää todellaki toivon, että voitat sen päävoiton.

Back
Ylös Bottom