Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hyvää huomenta! Menin eilen ajoissa nukkumaan, kun ei ollut mitään muutakaan tekemistä. 12h unia takana ja nyt on nukuttu ihan liikaa.

Ei sole mahdollista.

- - - Updated - - -

Ruokajutut:

Sämpylöitä vedetään pois markkinoilta terveysriskin vuoksi.

Sanoo iltalehti.

Huamenta meneehän tää palaveri tässä pakkikksellakin.

Laatumusaa Rio de Janeirosta!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Nukuin pommiin perkele. Tarkoittaa siis että pitää istua toimistolla kunnes kuu laskee. Motivaatio noin 0 potenssin x.

Ja pieni rahaissuekin tuli, hohhoijaa..

Mitäs kotimaisen kulttuurin tekoja offfftopic kansa aikoo tänään suorittaa? Johnnystä on pienenpieni aavistus. Onhan hän vannoutunut retkiluistelija. Futherin veikkaukseni liittyy kotimaisen kommuutin himiöintiin.

Pitäisköhän mun käydä lukemas kirjastos muutama rivi kotimaista runoutta, esim. A.W.Yrjänää. Kotimaiselle rokkikeikalle ei tänään jaksa vaikka olis kyllä laatua tarjolla free spiritin muodossa.

Mitäs kotimaisen kulttuurin tekoja offfftopic kansa aikoo tänään suorittaa? Johnnystä on pienenpieni aavistus. Onhan hän vannoutunut retkiluistelija. Futherin veikkaukseni liittyy kotimaisen kommuutin himiöintiin.

Pitäisköhän mun käydä lukemas kirjastos muutama rivi kotimaista runoutta, esim. A.W.Yrjänää. Kotimaiselle rokkikeikalle ei tänään jaksa vaikka olis kyllä laatua tarjolla free spiritin muodossa.

Pesukomuutin kimppuun vasta illalla, ja siinä onkin rutosti hinkattavaa.

Sitä ennen Allright-storeen vähän kansallismielisesti ja kultturellisti testaileen kypäriä.

Suomalaisen kulttuurin päivä! Ainoo tapa miten voit suomalaista kulttuuria viettää, on että lähet aikasin töistä vekka:
MjAxMS1hYWI4YWIyN2E1ZTQ3ODVh.webp
Vuonna -65 keskusjärjestöt sopivat lauantain vapaapäiväksi. Vähintäänkin kohtuullista lähtee perjantaina aikasin vekka, siinä lounaan jälkeen. Jotta päästään valmistautumaan meille määrättyyn vapaapäivään.

Istutaan sohvalla siihen asti ku alkaa Selänne. (pistetään salkkarit nauhalle). (sauna lämpeämään).
375110.jpg

Lämmitetään HK blå
HK+sininen+lenkki.webp

Avataan eka karhu. Karhun voi tosin jo avata matkalla automatkalla kotiin.
400px-Karhu.webp

Mennään tyttöjen kanssa saunaan.
Women+in+sauna+3.webp

Ja nyt voi pakkiksen fitnessmimmit ilmoittautua kontsan saunaan. Pistäkää ilmoitukset ajoissa, niin saadaa myös hyvissä ajoissa ilmoitettua et täyttä on. Niin ei tuu kauheena pettymyksenä monille.

Kontsaalesin illanvietossa on aivan liikaa komponentteja. Itse olen ajatellut omalle kohdalle huomattavasti pelkistetympää perjantaiehtoon viettoa.

Kontsaalesin illanvietossa on aivan liikaa komponentteja. Itse olen ajatellut omalle kohdalle huomattavasti pelkistetympää perjantaiehtoon viettoa.

No mä myönnän, että lähti vähän lapasesta. Puhdasverinen visiönääri olen. Aikasin kotiin, sali, sohvalla siihen asti ku alkaa selänne. Nukkumaa. Sauna jos viittii, sinnekki oman muijan kans mut eri aikaa. Lisäks mul on alkoholiongelma, ku en juo alkoholii :(

Ette muuten arvaa, mikä päivä tänään on!

Julkisella paikalla nukkumisen päivä

Irtakkiki vois käydä vetäsemäs kirjastos päikkärit. Juhlistat samalla sekä kulttuuria, että julkista nukkumista. Kätevää.

Kyyllää.

Wilhelmille tankki. Wihreille kawa. Lopuille, perjantai. (Naamaki pitäisi mennä Kontsaalesin karsinnasta läpi. Niinhän sen pitäisi mennä)

10_august_model_13.webp

Onko paltsumiehet edelleen paltsussa? Kerkeääköhän he edes syömään?

Back
Ylös Bottom