Jännäsin sitä pystyammuntaa ihan valtavasti, enkä näköjään ihan suotta. Höh.
Ja kun suksetkin oli ilmeisesti ihan perseestä niin ei sieltäkää tullu mitää apuja jatkoon.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jännäsin sitä pystyammuntaa ihan valtavasti, enkä näköjään ihan suotta. Höh.

Voi perkele! Yritän poistaa videosta ääniraitaa ja vaihtaa siihen tietyn musiikin tilalle. Ensin mp4-muotoinen video piti tietenkin muuttaa avi-muotoiseksi, jotta paska movie maker suostuu sitä edes löytämään. Nyt se väittää minulle, että tuo video on muka ääniraita. VLC näyttää sen videona, mutta mikään Wintoosan oma paska ei suostu näkemään sitä videona. Perkeleen perkele.
Voi perkele! ... paska movie maker ... Wintoosan oma paska ... Perkeleen perkele.
Mikä siinä on kun ammattikorkeakoulussa oppii huonommin englantia, kuin lukiossa? Tai tuskin mä täällä mitään oon oppinut.
Otin netistä kurssinkin keväälle, että pääsen pakoon huonoa opettajaa. Ei mitään just mulle sattu tutor opettajaksi tämä huonompi. Jes.
Perseestä kun ruotsi (mitä en osaa yhtään) on mennyt todella hyvin ja hyviä numeroita tullut. Enkku mitä osaan 7 kertaa paremmin, niin oppinu mitään uutta ja numerot vaan laskee. /avautuminen
Otin vaan tommosen lyhyemmän quoten tällä kertaa. Mulla ei ainakaan oo Movie Makerin kanssa ollu mitään ongelmia. Hyvin tunnistaa mp4-videot. Ja videon oman ääniraidan saa mykistettyä ja siihen saa ihan tuosta vaan liitettyä musiikin tilalle. I don't see any problem there...
Älä hyppää rekan alle. Rekkakuskille voi tulla pahatkin traumat siitä.