Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Katsoin kans jotta onhan kaunista ulkona. Palasin takaisin hämärään makkariin katsomaan Simpsoneita. Neljältä pitää muistaa kääntää kanava olympiakisojen puolelle kun akat hiihtää ja ampuu.

Kyllä naisten pikaluisteluaki kannattaa kattoa. Alkaa kohta.

Mikki Hiiri merihädässä - vain pieni jalka pilkottaa, vai mitä vittua sen piti olla.

Matka alkoi perjantaina n. klo 10:36, kun sain autokyydityksen Hämeenlinnan juna-asemalle. Asemaravintolassa evästin pita-kebabin ja oluen. Nautin myös kunnon rantojen miesten tyyliin junaa odotellessa mukaani ottamia olusia, jotka viileähkön ilman johdosta olivat optimaalisen lämpöisiä nautittavaksi.

Juna saapui Hellsinkiin siinä puoli yhden korvilla. En muistanut tyhjentää itseäni junassa, eikä bistrokärrystä ostamani ja nauttimani ylihintainen Lapin Kulta ainakaan auttanut asiaa tippaakaan. Siitä siis muna suorana Sports Academyn vessaan ja vessan kautta tiskille, Carlsberg kiitos. Ja niitähän sitä sitten imeskeltiin pari tuntia, ennenkuin muu retkue saapui pelipaikoille. Siitä sitten juoksuratikat Viikkarin terminaalille ja laivaan.

Tämän jälkeen muistikuvat alkavat olla melko hataria, joten tänään heräsin omasta hytistä kun laiva oli jo Helsingissä. Haluaisin myös mainita, etten juo enää koskaan. Paitsi ens lauantaina. Mutta sitten saa luvan riittää.

Tässäpä avainsanoja risteilyn ajalta:

- Sanoppa joku muu
- Lomanin Teuvo
- Hirvittävä läskiperse
- Cockblock
- Randeliinin Kake
- Laivapändin laulaja oli muistaakseni ihan ookoo.
- Captain Stubing oli jo kuulemma eläköitynyt

Kiitos raportista, reissu on ollut selvästi raikas ja virkistävä. Minua varten on yhden kerran tilattu ambulanssi ja se oli sellaisena sunnuntaina kun palasin laivaretkeltä. Mitään suurta dramatiikkaa siihen ei liittynyt, olin vain yksinkertaisesti juonut aivan liikaa viinaa ja näinollen tietoisuuden taso laski niin alas että lähiomainen huolestui. Metkaa!

Eipä siinä muutakuin hyviä pelkotiloja ensi yöksi! Minäkin kärsin pienestä krapulasta, join eilen lempijuomaani ilmaista viinaa. Perustetaan raittiutta edistävä yhdistys, esim Raittiusseura Pakkiksen Rutikuivat.

- - - Updated - - -

Ai niin, oliko mitään laivanussimistouhuja?

Ehdotan että Raittiusseura Pakkiksen Rutikuivat kokoontuisi ensimmäistä kertaa huomenna maanantaina klo 8.00. Ensimmäinen kokoontuminen voisi olla hyvä pitää huomenna heti aamusta kun viinat kirot ovat vielä tuoreessa muistissa. Pidetään kokous teemalla "mitä en ole tänään juonut." Jokainen osallistuja kertokoon mitä viinaa ja paljonko on jättänyt vaikkapa maanantaiaamun aikana juomatta, keskustelua jatketaan pohdiskelemassa minkälaisia vaikutuksia tällä juomattomuudella on henkilön oloon ollut. Ennakkoon ajattelisin että ne jotka ovat jättäneet juomatta suurempia annoksia kokevat raittiuden vaikutuksen dramaattisemmin.

Mä avasin just Cherry Wine -pullon, jonka yks tiimiläinen toi kotikonnuiltaan mulle tuliaisena kiinalaisen uuden vuoden jälkeen. Lasillinen meni, että heilahti ja nyt mietin, että mitä tolle lopulle tekis... Pullohan on kuitenkin vain 375ml, mikä ei sinänsä ole paha, mutta tuo haju on aika hirveä ja nukkumaanhan tässä jo pitäisi mennä, että herää virkeänä töihin aamulla :D

E. Lisäksi saatoin pari maistaa jo ravintolassa kolleegan kanssa vieraillessani... Ihan vaan siis palautusjuomana.

Jätä se juomatta. Täältä saat varauksettoman tuen juomattajättämis päätöksellesi.

- - - Updated - - -

Minä jätän tällähetkellä keskiolutta juomatta. Katson urheilua mutta en juo yhtikäs mitään kaljaa, täysin selvinpäin ja raittiina katsos.

Jätä se juomatta. Täältä saat varauksettoman tuen juomattajättämis päätöksellesi.

- - - Updated - - -

Minä jätän tällähetkellä keskiolutta juomatta. Katson urheilua mutta en juo yhtikäs mitään kaljaa, täysin selvinpäin ja raittiina katsos.

Sinähän se melkone sankari olet :D

Juu mä päätin olla juomatta sitä. Huomenna sitte toinen lasilline, ettei mee huonoksi :)

Olen tietämättäni osallistunut Raittiusseuraan, koska en juonutkaan saunan jälkeistä lonkeroa vaikka kovasti suunnittelin. Ja menin salille enkä baariin. Onneksi tiedän repsahtavani ensi viikonloppuna.

Kyllä voi olla kroppa jumissa. Sattuu kuin olis pesarilla hakattu pitkin kroppaa. Makaan koko päivän, syön ja seuraan olympialaisia. Hyvä plääni.

Täällä on samat tunnelmat. Selkään joku laitellu kivat maitohapot, johon tänään lisättiin vielä säkin hakkaamista niin että kädet tärisee. Makaan myös loppuillan enkä tee mitään muutaku syön. Olympialaiset jätän kyllä väliin.

Katsoin kans jotta onhan kaunista ulkona. Palasin takaisin hämärään makkariin katsomaan Simpsoneita. Neljältä pitää muistaa kääntää kanava olympiakisojen puolelle kun akat hiihtää ja ampuu.

Voivoi.. Aika selkeä pettymys Kaisalle, tekisi mieli tarjota olkapäätä :/

Paleltaa saatana ja olkapääkin kiukutteli tänään niin paljon, ettei salille tarttenu mennä. Välillä on vaan sellainen tunne, että tekisi mieli mennä peiton alle ja herätä sitten, kun on kesä ja kaikki hyvin.

Poikkeuksellisesti sunnuntaisauna, kun perjantaina jäi välistä. Sunnuntaisaunakaljakin löytyy jääkaapista, vaikka viimeinen onkin :thumbs:

Back
Ylös Bottom