Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jännäsin sitä pystyammuntaa ihan valtavasti, enkä näköjään ihan suotta. Höh.

Ja kun suksetkin oli ilmeisesti ihan perseestä niin ei sieltäkää tullu mitää apuja jatkoon.

Mikä siinä on kun ammattikorkeakoulussa oppii huonommin englantia, kuin lukiossa? Tai tuskin mä täällä mitään oon oppinut.
Otin netistä kurssinkin keväälle, että pääsen pakoon huonoa opettajaa. Ei mitään just mulle sattu tutor opettajaksi tämä huonompi. Jes.

Perseestä kun ruotsi (mitä en osaa yhtään) on mennyt todella hyvin ja hyviä numeroita tullut. Enkku mitä osaan 7 kertaa paremmin, niin oppinu mitään uutta ja numerot vaan laskee. /avautuminen

Tuntuu oikeesti siltä että ei ois kuukausii käyny salilla vaikka kaks kertaa jäänyt vaan käymättä. Ens viikolla korjataan asia :puntti:

Voi perkele! Yritän poistaa videosta ääniraitaa ja vaihtaa siihen tietyn musiikin tilalle. Ensin mp4-muotoinen video piti tietenkin muuttaa avi-muotoiseksi, jotta paska movie maker suostuu sitä edes löytämään. Nyt se väittää minulle, että tuo video on muka ääniraita. VLC näyttää sen videona, mutta mikään Wintoosan oma paska ei suostu näkemään sitä videona. Perkeleen perkele.

Voi perkele! Yritän poistaa videosta ääniraitaa ja vaihtaa siihen tietyn musiikin tilalle. Ensin mp4-muotoinen video piti tietenkin muuttaa avi-muotoiseksi, jotta paska movie maker suostuu sitä edes löytämään. Nyt se väittää minulle, että tuo video on muka ääniraita. VLC näyttää sen videona, mutta mikään Wintoosan oma paska ei suostu näkemään sitä videona. Perkeleen perkele.

Joku kunnon videonmuokkaussofta vois varmaan olla aika jees! Saa halvallakin kaupoista, mutta lyötyy myös halvemmalla netistäkin.

Suosittelen, niin ei tarvi kirota movie makerin kans!

Voi perkele! ... paska movie maker ... Wintoosan oma paska ... Perkeleen perkele.

Otin vaan tommosen lyhyemmän quoten tällä kertaa. Mulla ei ainakaan oo Movie Makerin kanssa ollu mitään ongelmia. Hyvin tunnistaa mp4-videot. Ja videon oman ääniraidan saa mykistettyä ja siihen saa ihan tuosta vaan liitettyä musiikin tilalle. I don't see any problem there...

Mikä siinä on kun ammattikorkeakoulussa oppii huonommin englantia, kuin lukiossa? Tai tuskin mä täällä mitään oon oppinut.
Otin netistä kurssinkin keväälle, että pääsen pakoon huonoa opettajaa. Ei mitään just mulle sattu tutor opettajaksi tämä huonompi. Jes.

Perseestä kun ruotsi (mitä en osaa yhtään) on mennyt todella hyvin ja hyviä numeroita tullut. Enkku mitä osaan 7 kertaa paremmin, niin oppinu mitään uutta ja numerot vaan laskee. /avautuminen

Ei englantia koulussa opita vaan töllöstä, kirjoista sun muista. Ylipäänsä kielten opiskelu vaatii ihan oikeasti oma-aloitteisuutta!

Otin vaan tommosen lyhyemmän quoten tällä kertaa. Mulla ei ainakaan oo Movie Makerin kanssa ollu mitään ongelmia. Hyvin tunnistaa mp4-videot. Ja videon oman ääniraidan saa mykistettyä ja siihen saa ihan tuosta vaan liitettyä musiikin tilalle. I don't see any problem there...

No ei ole minullakaan ennen. Useita videoita tehnyt juuri niin kuin herra Captain Obvious siinä nyt yrittää selittää. En tiedä mikä helvetti tässä taas vastustaa.

tuurivaakaJI0902_503_ta.webp

Nukkumaan, niin jaksaa huomenna soitella parin kämpän perään. Onneksi nykyään on joka paikassa paljon vieraspaikkoja ja halvat autopaikat, niin on näppärä parkkeerata oma auto, moottoripyörä ja työauto :D

Huomenta.

Minulla olikin tänä aamuna luvassa riemua nimeltä työpisteen käyttäjätunnuksen arvaaminen (koneen päivityksen vuoksi). Yhdistelmä sukunimen ja etunimen kirjaimia ilman mitään yhtenäistä logiikkaa. Luurissahan tuo olisi muistaakseni ollut tallessa, mutta eiköhän tuo paska ollut jotenkin yön aikana imaissut 80% akusta, jonka johdosta puhelin on kuollut. No onnistuihan tuo arvaaminen lopulta, mutta kylläpä muuten vituttaa. Mikä helvetti tällä maailmalla on mua vastaan, vaikka parhaani yritän.

No eipähän tarvitse ainakaan vastata kännykään tänään. Varmaan auto leviää iltapäivällä kotimatkalle, niin voinkin sitten suoraan hypätä ohi ajavan rekan alle.

Back
Ylös Bottom