Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jätän kuskille lapun, jossa kiitän avusta ja luovutan pienen omaisuuteni haltuunsa. Sillä varmaan lähtee traumat, jos lapusta vain jää jotain jäljelle :D
Kaveri on rekkakuski, ja hänen mielestä Suomen teille pitäis pystyttää ihan vitun isoja betoniporsaita jokaisen pidemmän suoran jälkeen, niin saa itsemurhaajat ajaa siihen eikä tarvi rekkaan kopsauttaa.

Alkaa näyttään siltä, että olen Kiinassa vielä maaliskuun puolellakin.

Enkös minä sanonut jo puoli vuotta sitten että reissus pitkittyy kyllä ;) Siitä sitten vielä huhtikuu, toukokuu ja ja ja :D

Reippaina käymme rekkain alle, kun se tuntuu niin ihanalle...

Huomenta vaan. Mää oon muuten toi suuri kivilohikäärme! Neljä normaalia (*tirsk*) opetuspäivää, perjantaina pulkkamäkeen ja sit oiski lomaviikko. Jaksaa?

Enkös minä sanonut jo puoli vuotta sitten että reissus pitkittyy kyllä ;) Siitä sitten vielä huhtikuu, toukokuu ja ja ja :D

Heh. Saas nähä tuliks tästä ny ihan elämäntapa sitten :D ...Maaliskuussa mun pitäs päästä kyllä kotiin ja ei oo uusista projekteista ainakaan vielä mitään kuulunut ja jos kuuluukin, niin ei pitäisi joutua täällä koko projektia olemaan vaan lyhyemmät visiitit riittäisi. Mutta... En tiedä jatkosta mitään toistaiseksi.

Kaveri on rekkakuski, ja hänen mielestä Suomen teille pitäis pystyttää ihan vitun isoja betoniporsaita jokaisen pidemmän suoran jälkeen, niin saa itsemurhaajat ajaa siihen eikä tarvi rekkaan kopsauttaa.

Kyllä rekka/junaitsemurha olisi viimeisiä keinoja, joilla lähtisin henkeäni riistämään. Eikä tarvitse muutenkaan vielä valkotakkeja soittaa hätiin, jos joku sitä epäilee. Maanantai saapui vaan taas liian aikaisin kai.

Tarttis samoja lääkkeitä kuin Kaira. Hihittelee ja huutelee jostain helvetin kivilohikäärmeistä.

Tuo työtunnuksien ja salasanojen muistaminnen on kyllä niin perseestä. Niitä meinaa riittää ja kun suurinta osaa pitää muuttaa 30-60pv välein. Ja hirveet ehdot kaikissa.

Onneks tänään puolet päivästä menee kuunnellen turhia esityksiä.

Ei englantia koulussa opita vaan töllöstä, kirjoista sun muista. Ylipäänsä kielten opiskelu vaatii ihan oikeasti oma-aloitteisuutta!
Toki toki, mutta jos oman alan enkkua haluaa oppia, niin oletan että koulussa oppisi?
Leffoista ja netistä oppii sellasta perus enkkua.

Lukiossa meillä oli helvetin hyvä enkun opettaja. Voi niitä aikoja. Olis vaan ollu viisaampi ja lukenu vähän enempi kokeisiin.

Nyt ei kyllä naurata. Eilen tähän aikaan oli vielä parisen romillee koneessa.

PRR -henkeen olen onneksi jättänyt tänään heräämisen jälkeen juomatta jo kahdeksan olutta, pullollisen punaviiniä ja puoli litraa kossua. Huh, onneksi.

Itsemurha on jokaisen oma päätös, mutta alkaa saatana hypätkö junan alle. Hyppääjä aiheuttaa turhaan terapiakuluja valtiolle, kun kuskille jää traumoja, ja monella menee aikataulut vituiksi kun juna myöhästyy lihapalojen siivouksen takia.

Itsemurha on jokaisen oma päätös, mutta alkaa saatana hypätkö junan alle. Hyppääjä aiheuttaa turhaan terapiakuluja valtiolle, kun kuskille jää traumoja, ja monella menee aikataulut vituiksi kun juna myöhästyy lihapalojen siivouksen takia.
Jep. Menkää lentokoneella Japaniin ja hirttäytymään sinne itsemurhametsään.

Oikeasti fiksuinta olis jatkaa ajamista, kyllä ne ruhot sinne murskaantuu ja rotat yms. syö loput. Samalla säästyy hautauskulut.

Niih ja samalla elämän kiertokulku havainnollistuu eikä tarvitse terapiaa kun telkkarissa teurastetaan lammas. :rolleyes:

Kuulostaa varsin venäläiseltä touhulta jättää ruhot sinne. Niitä paloja saa oikeasti tosissaan kerätä, jos sattuu junan alle jäämään. Kannuksessa on ollut muutamakin tapaus viimesen 6-7 vuoden sisällä, ja paloja löytyy jopa 500m päästä törmäyspaikasta. Vähän laskee yleistä mielialaa, kun poliisit kävelee jätesäkkien kans keskustan alikulussa ja keräilee jotain onnetonta sieltä talteen.

Anteeksi, jos luet tätä ja syöt muroja. Yritä olla ajattelematta asiaa.

Venäläinen ratkaisu olisi myös paikallaan raitiovaunujen tielle jätettyjen auton kanssa. Täällä itketään ja mietitään vuosia, Venäjällä ne työntäis ne vaan ratikalla helvettiin siitä ja autoilija saa vaan itkeä.

Back
Ylös Bottom