Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mitäs sitte ku ei huvita?

- - - Updated - - -

Sarjassamme "Judiksen mallioppilaat": yksi pojista meuhkasi tehneensä profiilin alastonsuomi.comiin.

Onhan se paljo mielekkäämpää ku johonki facebookkiin profiilin teko.

En jaksa kattella. Mä en oo penkkiurheilija, paitsi penkatessa, höhhöh.

Mä ainaki harrasti eilen lähes 12h penkkiurheilua. Kävin mä pihallaki. Postilaatikolla hakemas ilikan.

e.Tietysti hd-kanavalta.

ee.Nyt on kyllä niin tylsä etten muista milloin viimeks olis työssä ollu tällästä.

Mulla olis kyllä hommia, mutta jostain syystä nyt ei oikein maistu.

Tekis mieli irtokaramelliä ja kahvia. Ja sit tekis mieli maata sohvalla ja katella jotain olymppia-urheilua, johon kiinnostus olisi lähes nolla, mutta alkaa sopivasti nukuttaan saatana.

Mä oon jätkät sairaslomalla, kuumetauti iski. Aivan perseestä. Curlinkia. Täysin selvinpäin.

Sielä on tänään mr.yhdenjalan kyykkyt radalla. Aijjotko seurata?

Speariki kattoo!

Ja sitten siirryttiin kelkkailuun.

996057_426064944182847_274191210_n.webp

Kello lähenee sentään 5.40 aamulla täällä NYCissä, tänäkin yönä sellaiset 4 tuntia sai nukuttua 00-04. Rytminvaihdos vielä painaa. Eilen oli hauskaa stand-up-illassa, meikäläisenkin kansallisuus ja "pohjoismaisen arjalaiset" piirteet kirvoittivat kommentteja koomikoilta ja naurut yleisöstä. :)

Reissaaminen on vaan perkeleen mukavaa, vaikka työn merkeissä reissaa ja junassa on sähköpostipingis pystyssä. Torstaina pääsee lentämään, joka on entistä enemmän jees.

Kiintiövalituksena voin todeta, että VR:n Extra-luokan kahvi ei maistu hyvältä.

Spear ei oo pitäny meitä työmiehiä yhtään ajantasalla kuinka Koskela on puristanu perseellä. Täytyykö sitä ihan ite kattoa, internetistä.

e.Jaa ei soo vielä luistellu.

Back
Ylös Bottom