Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Laitoin tonnikalapiirakan uuniin. Yllätin siis itseni, kun pystyin tämmöisenä dagen efter päivänä kokkaileen.

Joo tai telon vaikka käteni taas ni eiköhä seki estä lähtemästä? :D

Kyllä mä uskon, että pääsen parin kuukauden päästä taas kotiin. Ei ainakaa oo vinkattu, että heti perää alkas uutta projektia, mitä tarttis laittaa alulle.

Sun olis pitäny eilen lähtä vähän Santseilemmaa, siis niinku ninjailemmaa :D Ties vaikka olisit taas roikkunu kädestäs jossain niinku kuivalihaakin roikutetaan keväällä :D

Eihän sitä nyt vielä vinkatakaan kun et ole menny sinne viimeiselle pätkälle. Siellä ollessa vasta sitten niin et pääse mietiskelee että jätät tän reissun väliin jo :)

- - - Updated - - -

Enää en ihmettele pikkusiskoni, 8-wee, tapaa vedellä päivät pitkät yöpaita päällä, jos se vain on mahdollista. Olen tänään itse testannut samaa, ja onhan tämä nyt mukavaa. :D

Voishan sitä itekin vedellä vaikka koko päivä munasillaan jos niikseen tulis että olis seuraa..

Noh, mitäs minä nyt.. :D

Sun olis pitäny eilen lähtä vähän Santseilemmaa, siis niinku ninjailemmaa :D Ties vaikka olisit taas roikkunu kädestäs jossain niinku kuivalihaakin roikutetaan keväällä :D

Eihän sitä nyt vielä vinkatakaan kun et ole menny sinne viimeiselle pätkälle. Siellä ollessa vasta sitten niin et pääse mietiskelee että jätät tän reissun väliin jo :)

Roikkus ku kuivaliha konsanaa :D

Emmää tätä reissua olis voinu jättää välii vaikka tulevasta oliski ollu puhetta :) Kivahan se on oikeestaa mennä takasi, mutta kyllä sitä toivo, ettei täs välillä olis käyny Suomessa, ku ei haluis lähtee enää pois täält :D

Roikkus ku kuivaliha konsanaa :D

Emmää tätä reissua olis voinu jättää välii vaikka tulevasta oliski ollu puhetta :) Kivahan se on oikeestaa mennä takasi, mutta kyllä sitä toivo, ettei täs välillä olis käyny Suomessa, ku ei haluis lähtee enää pois täält :D

Olisit keväällä sinäkin rapsakassa kunnossa. :lol2:

Mikäs pakko se oli käydä ;) Nojoo, ymmärrän kyllä pointtis. Mutta pianhan se pari kuukautta menee että etköhän sä sen jaksa. Ei puhuta vielä siitä seuraavasta puolesta vuodesta mitää ;)

Otat eventan kanssa semmosen parrankasvatuskisan. Viralllinen mittaus vappuna.

Ei käy päinsä!

Bisnekset kärsii liikaa jos ei vähintäänkin siisti päivittäin leukaperiä.

Hmmh..Joo, pitäskö ollakin loppupäivä ilman vaatteita. Nääh. Tulee liian kylmä. Ja voisi ikkunoista tirkistelijätki järkyttyä.

Hmm, mää en ole kyllä ajatellu yhtään noita tirkistelijöitä. Tuleekohan minulle vielä sakkoja ku näin kekkuloinu aiemminkin ja järkyttäny viattomia tirkistelijöitä..

Hmmh..Joo, pitäskö ollakin loppupäivä ilman vaatteita. Nääh. Tulee liian kylmä. Ja voisi ikkunoista tirkistelijätki järkyttyä.

Verhot hoitaa tirkistelijät ja sopiva lämmitys kylmyyden. Jos lämmityksestä ei ole apua niin aina voi jumpata.

Minä tykkään Mailiksesta.

miley-cyrus-twerking.jpg
miley-cyrus-twerking-wanted-on-dillon-francis-upcoming-album-05.jpg

^tämän oli ilmeisesti taerkoitus piristää mun hyvin ahdistunutta, mutta onnellista oloa? :D Ei ois tarvinnu, mä nyt oon muutenki hymy korvissa!

Eiku oli tarkoitus kysyä, että tanssitko? En vaan jaksanu kirjotella niin laitoin rokkia, hyvää rokkia, aiheesta.

Tässä voisi olla vuoden teemabiisi.

Muistan edelleen elävästi, ku kuulin tämä nbiisin ekaa kertaa. Olin juuri puntisalilla vetelemäs rinnalle ja voi jee, että sai ylimääräsiä voimia tästä biitsisitä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Eiku oli tarkoitus kysyä, että tanssitko? En vaan jaksanu kirjotella niin laitoin rokkia, hyvää rokkia, aiheesta.

Tässä voisi olla vuoden teemabiisi.

Muistan edelleen elävästi, ku kuulin tämä nbiisin ekaa kertaa. Olin juuri puntisalilla vetelemäs rinnalle ja voi jee, että sai ylimääräsiä voimia tästä biitsisitä.

Olipa vulgääriä. Pehmennetään tunnelmaa suosikkini Mailiksen hienolla ja tunteellisella kappaleella Wrecking Ball.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom