Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo tai telon vaikka käteni taas ni eiköhä seki estä lähtemästä? :D
Kyllä mä uskon, että pääsen parin kuukauden päästä taas kotiin. Ei ainakaa oo vinkattu, että heti perää alkas uutta projektia, mitä tarttis laittaa alulle.

Enää en ihmettele pikkusiskoni, 8-wee, tapaa vedellä päivät pitkät yöpaita päällä, jos se vain on mahdollista. Olen tänään itse testannut samaa, ja onhan tämä nyt mukavaa. :D
Oliko turvaliiviä?
Tarkoitatko, että se muna pitäis sulle seuraa?
Voishan sitä itekin vedellä vaikka koko päivä munasillaan jos niikseen tulis että olis seuraa..
Pitäiskö antaa kasvaa hervoton parta
Sun olis pitäny eilen lähtä vähän Santseilemmaa, siis niinku ninjailemmaa :D Ties vaikka olisit taas roikkunu kädestäs jossain niinku kuivalihaakin roikutetaan keväällä :D
Eihän sitä nyt vielä vinkatakaan kun et ole menny sinne viimeiselle pätkälle. Siellä ollessa vasta sitten niin et pääse mietiskelee että jätät tän reissun väliin jo![]()
Kivahan se on oikeestaa mennä takasi, mutta kyllä sitä toivo, ettei täs välillä olis käyny Suomessa, ku ei haluis lähtee enää pois täält :DRoikkus ku kuivaliha konsanaa :D
Emmää tätä reissua olis voinu jättää välii vaikka tulevasta oliski ollu puhettaKivahan se on oikeestaa mennä takasi, mutta kyllä sitä toivo, ettei täs välillä olis käyny Suomessa, ku ei haluis lähtee enää pois täält :D
Otat eventan kanssa semmosen parrankasvatuskisan. Viralllinen mittaus vappuna.
Hmmh..Joo, pitäskö ollakin loppupäivä ilman vaatteita. Nääh. Tulee liian kylmä. Ja voisi ikkunoista tirkistelijätki järkyttyä.
Hmmh..Joo, pitäskö ollakin loppupäivä ilman vaatteita. Nääh. Tulee liian kylmä. Ja voisi ikkunoista tirkistelijätki järkyttyä.
Etkö mököttänytkään telkkarin ääressä?
Lähdin duunikavereita baariin moikkaamaan, elämäni paras reissu ikinä! :D
Eiku oli tarkoitus kysyä, että tanssitko? En vaan jaksanu kirjotella niin laitoin rokkia, hyvää rokkia, aiheesta.
Eiku oli tarkoitus kysyä, että tanssitko? En vaan jaksanu kirjotella niin laitoin rokkia, hyvää rokkia, aiheesta.
Tässä voisi olla vuoden teemabiisi.
Muistan edelleen elävästi, ku kuulin tämä nbiisin ekaa kertaa. Olin juuri puntisalilla vetelemäs rinnalle ja voi jee, että sai ylimääräsiä voimia tästä biitsisitä.