Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Noin 12h unta kuulaan viimeyönä, jäi siis puolenyön paukuttelut näkemättä ja hyvä niin:dance:. Ainoan kerran heräsin klo 4 aikaan kun naapurin sekakäyttäjäpojan äidin sekakäyttäjä poikakaveri hakkasi seinää pihalla ja huusi kuin henkisesti vajaa. Ilmeisesti asiasta oli joku jo saanut tarpeekseen, koska en ehtinyt kuin housut laittaa jalkaan kun tuli jo vartia/poliisi keräämään idiootin talteen. Keskimäärin kuitenkin hyvä vuodenvaihde.

Noniin, nyt on sitten uusivuosi korkattu käyntiin ja melkoisen railakkaasti meni sen vastaanottaminenkin, huh! :D
Hyvää uuttavuotta vain kaikki tyypit! :)

En oo kans keksiny elämälle tarkoitusta, kovasti miettiny asiaa. Pitäs olla kuulemma kivaa, no känni ja sekoilu on kivaa. Ei onnistu tosta vaan. Pitäs tehdä mitä mieli tekee ja elää kuin jokainen pvä olisi viimeinen.

Tolla ajatusmallilla lähtisin helikopterilla käymää moskovassa, dokaamassa ja syömässä kaviaaria

Näin unta, että olin Ruotsin-laivalla, jossa oli kontteja(?).

Sitten sellainen konttipino alkoi kaatua ja koko laiva kippas.

Sitten olin veden varassa.

Viime aikoina paljon noita laivaunia mulla ollu.

En mene ikinä enää laivaan.

Viime vuodesta muistuttaa enää satunnaiset konjakkipierut.
Illalla lenkille ja huomenna sata lasissa uuden ohjelman kanssa punttihommiin.
Tästä vuodesta tulee parempi kuin edellisestä.

Joo ajattelin että tästä vuodesta tulisi Raittiuden vuosi 2014, olen lähes täysin selvinpäin nimittäin tälläkin hetkellä. Lasse on aika kuivassa kondiksessa.

- - - Updated - - -

Mä tein eilen yhden jalan kyykkyä kahvakuulan kanssa. Aika kipeet koivet.
Opin sen muscle&fitness hers -lehdestä mutta tein sitä kyllä erittäin miehekkäällä latino-otteella.

Tuli sit nukuttua puoli kahteen vaikka selvinpäin olinkin, vissiin kertyny tuota univelkaa muutenkin.. :)

Jospa sitä söis jotain kun ei tullu edes yöllä mässättyä.

Tää vuos alko yllättävän selvinpäin. Kaverilla oltiin eilen pienellä porukalla ja kyllä sitä alkoholia tuli kiskottua kellon ympäri, mutta ei se näemmä vaan aina nouse päähä :)

Mua alkaa vähä hajottaa toi tuleva viikonloppu, ku pitäs lennellä takas Kiinaa.

Toisaalta ei huvittais tehdä juuri mitään, mutta toisaalta vois välillä tehdä jotain hyödyllistä mm. rästiin jääneitä tehtäviä, siivota yms.. että kaippa se hyödyllinen vie.

Muah. BW:llä asiakaspalvelu toimii näin pyhäpäivänäkin. Laitoin s-postia klo 1234 ja vastaus tuli 1236:lol2:

Back
Ylös Bottom