Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Toinen kahdesta punttisalikokemuksesta ku voima on jyllänny on se ku kyykkäsin ja tämä soi. Kyllä kulki. Harmi ku nykyisellä gymillä ei soi voimamusiikkia.

- - - Updated - - -

Kerttu Niskanen voitti, jumalauta! Hienoo! :)

Rupee olemaan suomalaisillaki douppingit kohillaa olympialaisia lähestyttäessä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Olipa filosofinen koiran ulkoilutus.

Tiivistettynä: Tajusin kuinka fiksuja muut eläimet on ihmisiin verrattuna, eläimet osaa pitää ittestään huolta korjatkaa toki jos olette nähneet alkoholisti rottia, huumeriippuvaisia kirahveja, ylipainoisia seeproja tai muuten vaan normaalista poikkeavia eläimiä. Vankeudessa tai muuten ihmisten hoivissa olevia eläimiä ei lasketa.

Kaiken lisäksi ihminen tuhoaa koko aika itseensä, koska me ollaan niin riippuvaisia siitä miten me ollaan totuttu elämään, miettikääpä mikä shokki tulis kun ei oliskaan enään sähköjä ekana oltais vittuuntuneita kun ei pääse nettiin ja sen jälkeen kusee kaikki muutki.

Minä tykkään Mailiksesta.

miley-ass-totally-looks-like-this-raw-chicken-meme.jpg

81163-Dat-Hank-Hill-Ass-is-Miley-Cyr-4Rgj.png

Taitaa siinä Mailikses olla muutaki ku perse?

On siellä muitakin erehdyksiä ollu, mut jokainen taaplaa tavallaan.

Mailis on kieltämättä kontroversiaalinen tapaus mutta pidän Mailiksen asenteesta ja pukeutumisesta ja ruumiskin on hyvin timmi. Tuo poikamainen kampaus saattaa myös hämätä mutta jos katsotaan vanhempia kuvia niin nähdään, että Mailiksen lärvi on myös äärimmäisen komea.

miley-cyrus-tatuaggio.jpg

miley-cyrus-married.jpg

Ei ainakaan persettä, tissejä tai aivoja :joulu8: Eli ei oikeen mitään

Rahaa sillä taitaa silti olla omiksi tarpeiksi. Mun naamalla ja kropalla ei päästä samoihin tienisteihin. Edes M ei taida kyetä Mailiksen tuloihin.

Ole kiltti ja vie se pois jonnekkin lukkojen taakse niin sitä ei tarvi enää kattella!

Eikö se oo jo, ku en mä ainakaa sitä oo nähny ku joskus lehden tai sanoman lööpis. Ei ole päässy vaikuttamaan mun elämään.

Minä luulen, että Mailis on sellainen minkki, joka lähettelee kesken päivää seksuaalissävyttäisiä tekstiviestejä kavereilleen. Mahdollisesti ne ovat myös joskus todella härskejä. Sellaisesta Mailiksesta minä pitäisin.

Olisit keväällä sinäkin rapsakassa kunnossa. :lol2:

Mikäs pakko se oli käydä ;) Nojoo, ymmärrän kyllä pointtis. Mutta pianhan se pari kuukautta menee että etköhän sä sen jaksa. Ei puhuta vielä siitä seuraavasta puolesta vuodesta mitää ;)

Kävishä seki dieetistä...

Pian menee joo pari kuukaut varmasti, että ei täsä mitää hätää ole :D

Back
Ylös Bottom