Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
:lol2: ei mulla muuta... eilen tapahtui hyvin jänniä asioita, yllätin oikeen itseni!
Tää vuos alko yllättävän selvinpäin. Kaverilla oltiin eilen pienellä porukalla ja kyllä sitä alkoholia tuli kiskottua kellon ympäri, mutta ei se näemmä vaan aina nouse päähä
Mua alkaa vähä hajottaa toi tuleva viikonloppu, ku pitäs lennellä takas Kiinaa.
Minä en ole koskaan käynyt Turussa. Onko Turku vierailemisen arvoinen kaupunki?
Minä en ole koskaan käynyt Turussa. Onko Turku vierailemisen arvoinen kaupunki?
Kävittekös kylillä vai tyydyittekö olemaan keskenänne?
Se on kuule se terve itsesuojeluvaisto joka siellä yrittää huutaa järkeä päähän ettet sinne Kiinaan lähtis ;)

Jumalauta, että oli hyvää karjalanpaistia!
No se se varmaan on, mikä huutelee, mutta minkäs teet :D Kiina tj on kuiteski vähemmän vuonna 2014 ku mitä se oli vuonna 2013... Pitäs ainakin olla![]()
Muah. BW:llä asiakaspalvelu toimii näin pyhäpäivänäkin. Laitoin s-postia klo 1234 ja vastaus tuli 1236:lol2:
Ei muutaku lentokentällä maahan makaamaan ja kaikilla neljällä raajalla hakkaamaan lattiaa "En halua, en halua lähtä" huudoin niin eiköhän ne vartijat estä sun matkas ;)
"Pitäis ainaki olla"... Niinpä niin, sinne sä jäät kuule pidemmäksi aikaa. Noin se on monella muullakin pidempiaikaisella komennukselle jääneellä alkanu ;)
Pelaa se asiakaspalvelu muuallaki. Ulosteellä käyty ja vuoden ensimmäisen karvaisilla käsillä väännetty pitsa syöy.
e.Ainiin, tuli bmwki vastaan. Joku korkkas kauden, homosohvakauden siis.
...se on sama mitä kissaa sinne pataan laittaa, kunhan vaan laittaa sen aamulla uuniin ja ottaa illalla pois. Liha sulaa suuhun sen jälkeen.Miten se on, kun aina karjalanpaistia syödessä minulle sattuu ns. ylämäkeen ammuttua jännelihaa, jota saa pureskella, kuin purukumia. En muista koskaan syöneeni mureaa/jänteetöntö karjalanpaistia.
Oliko turvaliiviä?