Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kyllä tuo mun mielestä on paljon kauniimpi ku Kerttu. Näyttää vähän semmoselta 50-luvun missiltä.

Antaisin mitä vaan noista kulmakarvoista ja nenästä.

Melkee meinas tänää käydä vittumaisesti ku bussia venailin, no bussi tuli ja heilautin korttia kuski vaan heiluttaa takas vammanen muka hauska virne naamalla ja posottaa ohitte.... onneks pysähty liikennevaloihin ja sain sen kiini ja päästi kyytiin.
...sama täällä, tosin sillä erotuksella että en ehtinyt heilutella ja bussi ajoi ohi, ei pysähtynyt liikennevaloihin ja meni siis menojaan. Juoksin sitten seittemän kilometriä puoleen tuntiin hakemaan autoa huollosta.

Kyllä tuo mun mielestä on paljon kauniimpi ku Kerttu. Näyttää vähän semmoselta 50-luvun missiltä.

Antaisin mitä vaan noista kulmakarvoista ja nenästä.

Mummielestä ei. Kertun kans voisin mennä naimisiin, ton toisen kottaraisen kans en.

Mitä antaisit Kertun perseestä?

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Huomenna jälleen perjantai. Tekisi mieli lähteä radalle mutta taidan tyytyä vain karkkipussiin ja leffamaratoniin.

Eipä oo montaa kertaa tullu tänävuonna radalla oltua. Eikä tuu ensviikonloppunakaan.

En mäkää oo käyny ku kerran :( botniaringillä.

Jepjep ja sitten nukkumaan, että pääsee 3.35 ylös.

Yöketju korkattu tältä yöltä. Eka yövuoro menossa kolmesta.

Huomenta vaan. Josko sitä töihin lähtis.

Tän viikon toka ja vika yövuoro vajaan parin tunnin päästä lusittu. Sit pääseeki käymään kotopuolessa pitkän viikonlopun ajan ja ei kun pitkää pyörälenkkiä..

Perjantai.jpg

Mää olin ihan torstaissa. :( Ja eilen olin keskiviikossa. Enää kaks päivää ja sitten on jo maanantai, jos ei tätä päivää lasketa. :(

Back
Ylös Bottom