Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hemmetti mulla ei ole yhtään olutta. Oiskohan sitä pitäny käydä kaupassa, niin ois saanu yhen perjantaiolusen maistella..?
Itsehän polkaisin salilta suoraan kaupan kautta, että saa olutta.
Hauska ku näide kaikkien nimi tuntuu olevan joku Sam, Tim, Justin, Mandy, Maggie, mutta sitte sukunimet on Li, Yao, Wong, Wang, jne.
Hauska ku näide kaikkien nimi tuntuu olevan joku Sam, Tim, Justin, Mandy, Maggie, mutta sitte sukunimet on Li, Yao, Wong, Wang, jne.
Musta tuo on ärsyttävää. Puolalaisetkin muuttivat vaihtarina ollessani oman nimensä englanninkieliseen vastineeseen, kun eivät uskoneet, että ulkomaalaiset osaisivat lausua heidän omia nimiään. Mua kiinnostaa tietää, että missä vaiheessa noille on keksitty nuo englanninkieliset nimet. Esim. Line leaderit olivat meijän tehtaalla kuitenkin kiinalaisilla nimillä virallisestikin, mutta he puhuivatkin melko vähän englantia.Hauska ku näide kaikkien nimi tuntuu olevan joku Sam, Tim, Justin, Mandy, Maggie, mutta sitte sukunimet on Li, Yao, Wong, Wang, jne.
Mä muutin: Vastapäiseen makuuhuoneeseen, jossa mulla on nyt kylppäri, jonne pääsen suoraan makuuhuoneesta, eikä tarvitse poiketa välillä käytävällä :D Harmi vain, että kiinalainen ystäväni Paul muutti siis pois täältä, jolloin huone jota olen himoinnut vapautui.
Joo vitun Urpo tv, olisi pitänyt arvata. Ei tarvitse peliä katsoa.
Mikä on hauskin nimi, mikä on tullut vastaan?
Ootsä sit Kiinassa San Tse?
Olen ymmärtänyt, että kiinalaisille annetaan "englanninkielinen etunimi", kun alkavat opiskella englantia. Ilmeisesti helpottamaan juuri nimen kertomista ulkomaalaiselle, eli heidän kiinankieliset etunimet ovat eri. Voi toki olla aluekohtaistakin. Itse törmäsin tuohon, kun jotkut kiinalaiset kertovat ensin oikean etunimensä, josta en tajunnut hevon helvettiäkään, sitten vasta tuon englanninkielisen. En muista monesko kinukki lopulta tuon systeemin minulle selitti.
Mä voin olla täällä ihan mitä vaan!
Olen ymmärtänyt, että kiinalaisille annetaan "englanninkielinen etunimi", kun alkavat opiskella englantia. Ilmeisesti helpottamaan juuri nimen kertomista ulkomaalaiselle, eli heidän kiinankieliset etunimet ovat eri. Voi toki olla aluekohtaistakin. Itse törmäsin tuohon, kun jotkut kiinalaiset kertovat ensin oikean etunimensä, josta en tajunnut hevon helvettiäkään, sitten vasta tuon englanninkielisen. En muista monesko kinukki lopulta tuon systeemin minulle selitti.