Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Enää kaks päivää ja sitten on jo maanantai, jos ei tätä päivää lasketa. :(
Oi tätä ihanaa muuttohelvettiä ja elämää laatikoiden keskellä! En muuten muuta ennää ikinä tämän rumban jäläkeen. Piste.
Homma palkihtee sen jälkeen ku saa tavarat paikoilleen. Jaksamisia. :haart:

Mää olin ihan torstaissa. :( Ja eilen olin keskiviikossa. Enää kaks päivää ja sitten on jo maanantai, jos ei tätä päivää lasketa. :(
Homma palkihtee sen jälkeen ku saa tavarat paikoilleen. Jaksamisia. :haart:

Mulla on nimittäin vieläkin tavaroita purkamatta muutosta vuonna 2003.
Oletko harkinnut, että sellaisilla tavaroilla voisi ns. heittää vesilintua?

niin siinä vaiheessa tulee kyllä heräämään vakavia kysymyksiä, mihin olen elämäni käyttänyt.
Mun mielestä on aina ollut jokseenkin... erikoista, että ihmiset säilyttävät opiskelumateriaaleja jopa vuosikymmeniä. Totta kai siellä voi olla hyviä perusteoksia, mutta kaiken maailman luentomuistiinpanot ja monisteniput.. Onko niihin kukaan palannut?
Ja, kun opintojen jälkeen tarvitset tietoa jostain asiasta, niin millä todennäköisyydellä kaivat ne vanhat opiskelumateriaalit varaston perältä esiin sen sijaan, että esimerkiksi googlaat asiaa?
Itse tein siivouksen yhteydessä päätöksen heittää kaikki paperinkeräykseen. Jotenkin epäilytti kuitenkin, joten varmuuden vuoksi pistin tärkeiksi epäilemäni niput aihepiireittäin skanneriin ja tallensin googlen driveen (silloiseen docsiin) siltä varalta, että pitäisi joskus niihin palata. Mitä tässä on mennyt... yli viisi vuotta? Kertaakaan ei ole tarvinnut.