Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mua vituttaa toi biisi. Olin jo ihan innoissani, että jee uutta Jenniä. Aivan kauhean paska biisi täydellistä myötähäpeää aiheuttavilla sanoilla ja käsittämättömällä epilepsiakohtausta imitoivalla videolla. Paskaa. Paskaa. Paskaa.

Kerrankin sun kanssa samaa mieltä. Piisi on ihan kaameaa jollotusta.

Tänään tuli tien päällä vastaan punainen Lamborghini Aventador. Jumalauta kun oli seksikäs näky:kuola:

Mulla alko viikonloppu, pomokin kerkes jo perään soitella, et huomenna tarttis tehdä sitä ja tätä, se oli unohtanut että mulla on pekkanen. Jos huomenna sais taas lääkäriltä piikkiä polveen, kun ei toimi, niin ei toimi...

Nyt tarttee suunnitella lomareissua :)

Nukuin yli 10h ja taas väsyttää... Taidan mennä ottaan pikkuset tirsat, niin jaksaa sit taas illan kekkuloida jotain.

Mur, olipas hyvä sali. Kohta voi syödä muussia ja lihapullia <3

Mun ruokalistalla oli tänään hirvenlihapullia. Pitäisköhän ens syksynä liittyä siihen hirviporukkaan kun ovat jo pari vuotta kyselleet että millon tulet. Olis vaan hommattava yks tussari lisää..
Yhden tutun koirien haukusta oli eilen kaadettu nalleluppakorva, etutassu 12,5cm ja painoa 150kg. Semmonen semi.

Mun ruokalistalla oli tänään hirvenlihapullia. Pitäisköhän ens syksynä liittyä siihen hirviporukkaan kun ovat jo pari vuotta kyselleet että millon tulet. Olis vaan hommattava yks tussari lisää..
Yhden tutun koirien haukusta oli eilen kaadettu nalleluppakorva, etutassu 12,5cm ja painoa 150kg. Semmonen semi.
Saitko tehtyä niistä hirvikuulista hyviä vai pääskö kuivahtamaan?

Ei saa nalleluppakorvia ampua, me ollaan katoava luonnonvara! Murr tahi tuun kylää!

Olipa taas työpäivä. Helvetti ku olin vähän hajamielinen, niin piteni vielä 40 minuuttia. Ja vähän reilun 9 tunnin päästä pitää lähteä takas.

Eipä noilla ole kuin 2 lupaa, nelosella aika näpsäkkä säätyttö, eli puolet nurin.

Suatana tässä uskalla enää uloskaa astua..

Melkee meinas tänää käydä vittumaisesti ku bussia venailin, no bussi tuli ja heilautin korttia kuski vaan heiluttaa takas vammanen muka hauska virne naamalla ja posottaa ohitte.... onneks pysähty liikennevaloihin ja sain sen kiini ja päästi kyytiin.

Syynä oli kuulemma se, että ei ollut pikavuoropysäkki se millä seisoin (joo okei ei tainnu olla pikavuoro kylttiä) muuten vaan pysäkillä aikataulu lappu mistä näki kaikki pikavuoron aikataulut yms... siihenkin sano että niitä on jokasella pysäkillä.

Nii se on taas koht tää torstai taputeltu pakettiin! Huomenna onkii sitten peeeerjantaaaai! :rock:

Iha vitun sama vaikka olis maanantai - duunissa menee koko viikonloppu. Seuraavat vapaat vasta viikon pääst lauantaina. Sit onneks onkii kolme päivää putkee vapaita :)

Humalassa en oo ollu nyt yli kuukauteen, eikä edes tee mieli ollakaan. Muutamia oluita voi juoda viikonloppusin, mutta rapulaa ei saa aamulla olla. Sama panostaa nyt enemmän tuohon ravinto/reenipuoleen ja jättää alkoholi vähemmälle, ku suurin osa kavereista muuttaa ympäri suomee opiskelupaikkojen perässä.

Back
Ylös Bottom