Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Aika vaaliaa...

Mietin muuten ihan samaa. Ja samalla aloin ikävöidä hanasta kaadettua Guinnessia.

Vittumaisesti tuo kuva on vielä tämän sivun ylimpänä, että sen aina näkee, kun ketjun avaa, ja tekee kaksi kertaa pahemmin mieli kaljaa.

Haha :D Niimpä niin...

Jokos Rankkuri on lomilla?

Ai kui? Ajattelitko piristää mua? :D

Tää viikko viel duunia ja sit lomps....

Mietin muuten ihan samaa. Ja samalla aloin ikävöidä hanasta kaadettua Guinnessia.

Vittumaisesti tuo kuva on vielä tämän sivun ylimpänä, että sen aina näkee, kun ketjun avaa, ja tekee kaksi kertaa pahemmin mieli kaljaa.

Mullakin on Guinnessia ikävä. :( Ei oikein jääkylmä Karhu-tölkki aja samaa asiaa...

Ei sun piristäminen oo mun tehtäväni ;)

No ei paha sit :)

ai nii :D voi vihhu, nii ku markoboy asian ilmasis :D

no ei, täähän menee ilosesti rallatellen ku yli puolet on jo lomilla ni ei oo kauhee kiire päällä :) tosin vaan kolme viikkoo lomalla ja takas pelastamaan maailmaa...mut kyllähän siinäkin ehtii jo vaik mitä..ainaki pariin otteeseen tampereelle ja vähän hämeenlinnaan...

ai nii :D voi vihhu, nii ku markoboy asian ilmasis :D

no ei, täähän menee ilosesti rallatellen ku yli puolet on jo lomilla ni ei oo kauhee kiire päällä :) tosin vaan kolme viikkoo lomalla ja takas pelastamaan maailmaa...mut kyllähän siinäkin ehtii jo vaik mitä..ainaki pariin otteeseen tampereelle ja vähän hämeenlinnaan...

Markoboy :D

Juu kyllähä kolmes viikos kerkee vaiks mitä! Pariinki otteesee Tampereelle? Mitäs muuta ku Tammerfestit? :D

Markoboy :D

Juu kyllähä kolmes viikos kerkee vaiks mitä! Pariinki otteesee Tampereelle? Mitäs muuta ku Tammerfestit? :D

nii shaatana :D

juup, no ehkä ihan vaan tollasta ilman syytä juopumista :D siis Tammerfestien lisäks...pakko käydä vähän hämeessä pyörimässä ettei tuu vierotusoireita :D

Ei jaksais millään lähtee salille! Vettä sataa kaatamalla ja hieman masentaa tuo naisen muutto toiselle paikkakunnalle opiskeluiden perässä.
Hieman houkuttelisi muuttaa samalla, mutta just vasta kirjotin työsopparin ja kaikki täällä. Sitä paitsi Savonlinna on vähän liian pieni kaupunki meikäläiselle. Kesällä se on hyvä, mutta talvella..

nii shaatana :D

juup, no ehkä ihan vaan tollasta ilman syytä juopumista :D siis Tammerfestien lisäks...pakko käydä vähän hämeessä pyörimässä ettei tuu vierotusoireita :D

Aivan aivan :) Jokos oot mopon kanssa keulinu ympäri? :D

Ihmettelin itsekin, että mitä toi on, kun vaikutti joltain typpinostoiselta tavaralta (suomeksi: sellaisella paksulla, kermaisella vaahdolla, joka kestää tasoittua), mutta liian vaaleaa Guinnessiksi tai Kilkennyksi. Jäljelle jää oikeastaan Boddington's Pub Ale ja Caffrey's. Jos vika, niin Vokot saisi kertoa, että missä sitä on myynnissä, niin lähden juomaan.

Aivan aivan :) Jokos oot mopon kanssa keulinu ympäri? :D

Hämeenlinnassa 5 vuotta asuneena ni sitä jää koukkuun siihen touhuun :D oon ilmeisesti 13.7. tampereella :P

se on MOOTTORIPYÖRÄ! :D no toistaseks oon täysin ehjä!

Epäilyttävästi näyttää Kinopalatsia vastapäätä olevalta mikä-sen-irkkubaarin-nimi-olikaan, onko se jo Hämeentietä tuo? Tai sit oon ihan vääräs kyläs, mut kuvaveikkaan näin.

Hämeenlinnassa 5 vuotta asuneena ni sitä jää koukkuun siihen touhuun :D oon ilmeisesti 13.7. tampereella :P

se on MOOTTORIPYÖRÄ! :D no toistaseks oon täysin ehjä!

Jaa meinasit tunkee meiän Tamperemiittiinki mukaa :D no ei...

MOPO se on ;D hihihih. No hyvä, että ootte säilyny ehjinä... Toistaseks :)

Jaa meinasit tunkee meiän Tamperemiittiinki mukaa :D no ei...

MOPO se on ;D hihihih. No hyvä, että ootte säilyny ehjinä... Toistaseks :)

Tuun hämmentää teiän miittiä kohta jos ei mopopuheet lopu! nii, vihhu! :D tuhma sanhhe!

eiköhän se oo ajan kysymys vaan ku lähtee kortti tai joku raaja :D

Tuun hämmentää teiän miittiä kohta jos ei mopopuheet lopu! nii, vihhu! :D tuhma sanhhe!

eiköhän se oo ajan kysymys vaan ku lähtee kortti tai joku raaja :D

Koita ny säilyä ehjänä ja kortillisena :) Mukavat työpäivän jatkot! Mie tästä alan touhuu jotai muutaku jumitan koneella :D

Jos menis tuonne aurinkoon syömään loput aamupalasta ja vaikka ottaa ruokalevon siinä samalla.

Molly Malone's?

Juh, just se.

Ois joku saanukki laittaa pystyyn kuvaveikkausketjun kesän terdepaikoista. Keksis edellisen ja laittais oman kuvansa. Nooh, ehkä pakkis on niin streittii ettei paljoa terdeillä notku....nooot.

Eipä tullut opiskelupaikkaa tänä vuonna, tosin hain vasta ensimmäistä kertaa joten en mitään ihmeitä odottanutkaan. Intin jälkeen on taas aikaa lukea, olettaen että pääsen tammikuussa pois..

Back
Ylös Bottom