Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Söin muuten lauantaina aivan ensiluokkaisia luonnon antimia. Oli lämminsavustettua lohta, savustettua hirveä ja kirsikkana kaakun päällä oli savustettua villisikaa. Kyllä maistui. Minusta ei IKINÄ tulis kasvissyöjää.

Nokitan palvatulla hirven sisäfileellä viikonlopulta. Mut hyviä kyllä nuokin jotka mainitsit.

Söin muuten lauantaina aivan ensiluokkaisia luonnon antimia. Oli lämminsavustettua lohta, savustettua hirveä ja kirsikkana kaakun päällä oli savustettua villisikaa. Kyllä maistui. Minusta ei IKINÄ tulis kasvissyöjää.
Pöntiöltä saa tilattua kokonaisen sian vartaassa, joka korvennetaan paikanpäällä kypsäks. Oon vähän haaveillu, että tilais tuommosen joskus :D Maksaa kuulemma muutaman huntin, eli aika halpaa on.

Itse sön Tallinnan Beer Housessa sianpotkan makkaralla ja hapankaalilla litran hunajaoluttuopin kera. Suosittelen kokeilemaan, kun seuraavan kerran paikalle satutte.

27fed948abc121883fa4b1fe4abca0c2.jpg

Jäätelö ei ole koskaan lame. Etenkään Aino :kuola:

Aino ja B&J, mitä muuta läski kaipaa..?

Tulipas jäätelöstä mieleen että onkos myytä näkynynnä..? :D

Tänään tulee yhdestoista treenipäivä putkeen salilla. Tää vielä ja sit alkaa kevyt viikko.
Varmaa vois pitää vähä useemmi myös noita lepopäiviäkin, mutta ei millää malttais :3

Pöntiöltä saa tilattua kokonaisen sian vartaassa, joka korvennetaan paikanpäällä kypsäks. Oon vähän haaveillu, että tilais tuommosen joskus :D Maksaa kuulemma muutaman huntin, eli aika halpaa on.

Ihan helvetin hyvää on :kuola:
Maksoi vajaalle sadalle hengelle lisukkeineen ja juomineen vajaat pari tonnia, jos oikein muistan.

Sorry mut B&J on ihan turhaa kuraa ku vertaa Ainoon. Ei niistä edes kannata puhua samana päivänä.

Riippuu tilanteesta ja tälle läskillehän maistuu aina :)

Oi voi kun on niin niin kiusoittelevia olutkuvasia ja herkkuruokia! Ja jatkuvalla syötöllä! Onneks pötsi on täynnä mannapuurua ni ei jaksa liikahtaakaan lähi-Shellille...

Mee nyt äkkiä auttamaan

Sitä virhettä en tee, tulee vaan lisää kiroilua jos laitan oman lusikkani soppaan. :D Korkeintaan haen sille remonttioluen ettei vallan työt keskeydy jos ite joutus hakemaan.

Edit. Ja remonttipalveluahan ei käytetä, DIY for life. Mitä sitä muille maksamaan jos kaiken osaa itse, tai ainakin oppii kantapään kautta.

Sain kääreet pois helposti kädestä, mutta millä vitulla noi saatanan teipit ny muka irrottas, ku ne on kii noissa tikeissä... Kohta taas käsi auki tätä menoo... PERKELE!!!!!

:D

Sain kääreet pois helposti kädestä, mutta millä vitulla noi saatanan teipit ny muka irrottas, ku ne on kii noissa tikeissä... Kohta taas käsi auki tätä menoo... PERKELE!!!!!

:D

Ei tosiaan kannata väkisin repiä jottei käy huonosti. Onko nimenomaan teipit kiinni tikeissä vai onko se teippi kiinni siinä ruvessa/verimössössä jotka sitten repii tikkejä kun teippiä nostaa..?

Ei tosiaan kannata väkisin repiä jottei käy huonosti. Onko nimenomaan teipit kiinni tikeissä vai onko se teippi kiinni siinä ruvessa/verimössössä jotka sitten repii tikkejä kun teippiä nostaa..?

Joo mä rauhotun ennenku koitan uudestaan :) Teippejä on koko haavan päällä ja tikkejen "piuhoja" näkyy kiinni teipissä.

Vee-ille näin mä suunnittelinki :)

Back
Ylös Bottom