Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Niinhän tuosta näemmä puhutaan. Taisteluita ja sotia on kuitenkin käyty niin paljo historian aikana että melko turhaa sieltä nostaa jotain yksittäistä korkeimmalle jalustalle. Etenkään kun kukaan ei tiedä mitä olisi käynyt vaikka kyseisiä tapahtumia ei olisi käytykään.

Se olis sit sohvankantohommat edessä. Saas nähdä kuinka monta huonekalua saan ehjänä perille ja kuinka paljon joudun maksaan kaverille korvauksia.
Toinen kaveri muuttaa parin viikon päästä, voi olla, ettei mua kutsuta enää sinne talkoileen...

Mutta niin, oikein ihanaa päivää kaikille muruliineille :) :haart:

aamukahvit

ei minkäänlaista päivärytmiä, no eipä tässä oo ku enää 38 päivää niin pääsee takas arjen pariin.

Aamukahvit täälläki!

Saan tänään ottaa ton kauheen mötin pois kädestäni! Hihii! Näin jo untakin, että mitä sen alta paljastuu :hyper: ...Jos nyt koko kämmenen kokosta reikää ei kuitenkaa ois :D

Jos nyt koko kämmenen kokosta reikää ei kuitenkaa ois :D

Sitähän voi pitää vaikka kilpailuetuna jos vaikka sattuis oleeki :D

Aamukahvit menossa itselläkin.

Meikällä oli kesäkuussa 2-3vko taukoa punttailusta, kun tuli tehtyä ulkolajeja niin paljon, ja sen kyllä huomaa tänään, kun eilisen punttitreenin jäliltä kävelen kuin olisin keihään niellyt.

Minä ja n.50 hyttysenpistoa. Hyvässä seurassa viihtyvät täten myös kortisoni, aloe vera, allergialääkkeet ja kylmät kääreet. Luulin yöllä tulevani hulluksi, harkitsin vakavasti kynsiväni ihon irti kummastakin jalasta tai hakkaavani kintut irti esimerkiksi kaukosäätimellä. Pohdin myös ikkunan rikkomista ja jalkojen rapsuttamista lasinsiruilla.

^Tykkään aina tällaisiin sanoa, että hyttysenpistot eivät ole viime vuosina aiheuttaneet minulle minkäänlaisia patteja tai kutinoita. :rolleyes:

Josko sitä jotain aamupalaa söis... Sipsejä ei taideta laskea...

Ai hitto mä repesin :lol2:

Niin no siis olisha se plussaa tietty omata reikä enemmä ku muut naiset ja vielä kämmenessä? :D

Mä nii tiesin et sä ymmärrät :D

Back
Ylös Bottom