Sanze
Friba-apina
Tietysti ihan pillukin piristää, mut se on jo sit eri hommia :D
Haha :D Niimpä niin...
Jokos Rankkuri on lomilla?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tietysti ihan pillukin piristää, mut se on jo sit eri hommia :D
Aika vaaliaa...
Haha :D Niimpä niin...
Jokos Rankkuri on lomilla?
Mietin muuten ihan samaa. Ja samalla aloin ikävöidä hanasta kaadettua Guinnessia.
Vittumaisesti tuo kuva on vielä tämän sivun ylimpänä, että sen aina näkee, kun ketjun avaa, ja tekee kaksi kertaa pahemmin mieli kaljaa.
Ai kui? Ajattelitko piristää mua? :D
Tää viikko viel duunia ja sit lomps....

Ei sun piristäminen oo mun tehtäväni ;)
No ei paha sit![]()
tosin vaan kolme viikkoo lomalla ja takas pelastamaan maailmaa...mut kyllähän siinäkin ehtii jo vaik mitä..ainaki pariin otteeseen tampereelle ja vähän hämeenlinnaan...ai nii :D voi vihhu, nii ku markoboy asian ilmasis :D
no ei, täähän menee ilosesti rallatellen ku yli puolet on jo lomilla ni ei oo kauhee kiire päällätosin vaan kolme viikkoo lomalla ja takas pelastamaan maailmaa...mut kyllähän siinäkin ehtii jo vaik mitä..ainaki pariin otteeseen tampereelle ja vähän hämeenlinnaan...
Markoboy :D
Juu kyllähä kolmes viikos kerkee vaiks mitä! Pariinki otteesee Tampereelle? Mitäs muuta ku Tammerfestit? :D
nii shaatana :D
juup, no ehkä ihan vaan tollasta ilman syytä juopumista :D siis Tammerfestien lisäks...pakko käydä vähän hämeessä pyörimässä ettei tuu vierotusoireita :D
Jokos oot mopon kanssa keulinu ympäri? :DIhmettelin itsekin, että mitä toi on, kun vaikutti joltain typpinostoiselta tavaralta (suomeksi: sellaisella paksulla, kermaisella vaahdolla, joka kestää tasoittua), mutta liian vaaleaa Guinnessiksi tai Kilkennyksi. Jäljelle jää oikeastaan Boddington's Pub Ale ja Caffrey's. Jos vika, niin Vokot saisi kertoa, että missä sitä on myynnissä, niin lähden juomaan.Mietin muuten ihan samaa. Ja samalla aloin ikävöidä hanasta kaadettua Guinnessia.
Aivan aivanJokos oot mopon kanssa keulinu ympäri? :D
Hämeenlinnassa 5 vuotta asuneena ni sitä jää koukkuun siihen touhuun :D oon ilmeisesti 13.7. tampereella :P
se on MOOTTORIPYÖRÄ! :D no toistaseks oon täysin ehjä!

Jaa meinasit tunkee meiän Tamperemiittiinki mukaa :D no ei...
MOPO se on ;D hihihih. No hyvä, että ootte säilyny ehjinä... Toistaseks![]()
Molly Malone's? Kaisaniemenkatu.Epäilyttävästi näyttää Kinopalatsia vastapäätä olevalta mikä-sen-irkkubaarin-nimi-olikaan, onko se jo Hämeentietä tuo? Tai sit oon ihan vääräs kyläs, mut kuvaveikkaan näin.
Tuun hämmentää teiän miittiä kohta jos ei mopopuheet lopu! nii, vihhu! :D tuhma sanhhe!
eiköhän se oo ajan kysymys vaan ku lähtee kortti tai joku raaja :D
Mukavat työpäivän jatkot! Mie tästä alan touhuu jotai muutaku jumitan koneella :DMolly Malone's?