Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Vasen käsi paketissa.

Noo tollasii kohta 12vee jannuja kattelin tänää ;) Jotai väärää vai? Eiks saa olla heikkona nuorempii :rolleyes:

Mikset sit voi ajaa autolla, lääkkeiden takia..?

Enhän mä sanonu että väärin olis :D Painin vaan niin eri sarjassa niiden kanssa ettei mulla edelleenkään mitää tsäänssejä naisrintamalla..

Ei ne siitä enää nuoremmikskaan muutu, iske kiinni. On sitte mies tikissä ku ite jo rupsahdat.

Cougar's hunting

Haha :D Emmää sentää alaikäsiä...

Mikset sit voi ajaa autolla, lääkkeiden takia..?

Enhän mä sanonu että väärin olis :D Painin vaan niin eri sarjassa niiden kanssa ettei mulla edelleenkään mitää tsäänssejä naisrintamalla..

No lääkkeiden kaa ei varmaa suositella, mutta ei tolla vasurilla paljo ohjailla ku paketissa. Maanantai-iltana aattelin kyllä ottaa siteet ym. pois ja kattoo mitä se on syäny...vähä jännittää :D

Onhan se nyt väärin sekaantua 12-vuotiaaseen! Herranjumala ;D

No lääkkeiden kaa ei varmaa suositella, mutta ei tolla vasurilla paljo ohjailla ku paketissa. Maanantai-iltana aattelin kyllä ottaa siteet ym. pois ja kattoo mitä se on syäny...vähä jännittää :D

Onhan se nyt väärin sekaantua 12-vuotiaaseen! Herranjumala ;D

Vasurillahan voi käytännössä lepäillä, ainoastaan vaihdetta vaihtaessa joutus vaikka ranteella pitään ratin suorassa ellei halua ilman käsiä vaihtaa..

Pistäs kuvia meille tassusta, jooko jooko? :D

No ehkä joo hieman väärin se olis.. :rolleyes: Mut ei teistä vosuista koskaa tiedä kuule, vasta oli panettaa ketjussakin huuteluja niin.. :D

I won't let you be the death of me
I refuse to let you bring me down
Bring me down
I won't let you make me out to be
The one who's in the wrong
And I lost my mind before
But I'm back and I'm better than ever :rock::rock:

I won't let you be the death of me
I refuse to let you bring me down
Bring me down
I won't let you make me out to be
The one who's in the wrong
And I lost my mind before
But I'm back and I'm better than ever :rock::rock:
Hienoja sanoja. Ohessa Rammsteinin lyriikkaa selkokielellä, tämä on melkein runollista.

EDIT: Saatana, tein syntiä. Antakaa anteeksi.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Joku mamu koputti jonossa olkapäätäni ja kysyi vaaleudestani: "Why u are so white?". :D Selitin sitte olevani suomalainen jne. Sitten vittuili vielä miksen ota aurinkoa, mutta en mää sille mitään voi, että rusketus ei tartu...

Moi söpöliinit!

Neljäs 16h työpäivä putkeen alkaa parin tunnin päästä olla paketissa. Vielä yksi edessä ja sitten vapaapäivän viettoon. Jes!

Back
Ylös Bottom