Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pilaan markkina-arvoni totaalisesti, mutta nyt muuten tulee sitten niin upeeta tatuointia Kairalle, että sukset sivuun ja sauvalla silmään! Auuuu! Vedetään varmaan kaks päivää putkeen lokakuussa. Oiiiii hitsin hitsi.

Polkupyörän kahvat alaselkään vai millainen?

Moottoripyörän ohjakset tuli minulle ensin mieleen, mutta ei siitä tulis vittuakaan, kun miehenä tekis mieli alkaa pitää "Prrrrrrrrrrrr, pfft pfft, prrrrr" -ääntä.

Mikä nuuska kyseessä?? Röda on se ainoa oikea ;)

göteborgs rape, mut mä haen huomenna onyxia. Onko siljalla röda lackettia? voisin nimittäin ostaa...

- - - Updated - - -

Te tulette vielä saamaan ansionne mukaan. Turha yrittää juosta kohtaloaan karkuun.

kuka nyt on saamassa ansionsa mukaan? Haluutsä ottaa matsin vai? *otan haasteen vastaan*

göteborgs rape, mut mä haen huomenna onyxia. Onko siljalla röda lackettia? voisin nimittäin ostaa...

- - - Updated - - -

kuka nyt on saamassa ansionsa mukaan? Haluutsä ottaa matsin vai? *otan haasteen vastaan*

En ole rödaa koskaan laivalla tavannut, että joudut maihin menemään. Siis ihan lössiä olet ostamassako?? kö? vai hä? Mulla alkaa olee kans niin vähissä et pitänee pyytää jottai duuniakaveria tuomaan monenmonituista tornia :)

Sä muute niin kävelit tohon ansaan, se vaan haluaa painia sun kaa :D

EDITTIÄ PERKELEESTI: Röda lacret oli se koko nimi ihan varmuuden vuoks mikäli et jo tienny

En ole rödaa koskaan laivalla tavannut, että joudut maihin menemään. Siis ihan lössiä olet ostamassako?? kö? vai hä? Mulla alkaa olee kans niin vähissä et pitänee pyytää jottai duuniakaveria tuomaan monenmonituista tornia :)

Sä muute niin kävelit tohon ansaan, se vaan haluaa painia sun kaa :D

EDITTIÄ PERKELEESTI: Röda lacret oli se koko nimi ihan varmuuden vuoks mikäli et jo tienny
kyllä se löössikin menee :D

ja kyllä ne pienet "painit" aina kelpaa :D ei taida Judis uskaltaa...

Mullon Göteborgs Prima Fint lössiä nyt huulessa, pieksee rödan mielestäni heittämällä.

Vittu mulla on Ettanin pussia ikävä, se vaan on hyvää, kunhan vaan tarpeeksi huuleen laittaa.

Kohta treenaamaan! :)

Mullon Göteborgs Prima Fint lössiä nyt huulessa, pieksee rödan mielestäni heittämällä.

Vittu mulla on Ettanin pussia ikävä, se vaan on hyvää, kunhan vaan tarpeeksi huuleen laittaa.

Kohta treenaamaan! :)
Arvostan erilaisia mielipiteitä ja kunnioitan jopa noita vääriä ajatuksia enkä pakota muuttamaan niitä :)

Kävin saunassa. Eiku se olikin sali! :lol2:

Niin siinä varmaan kävi tai sit se on vetämässä päivän 6:a treeniä.
Tässä hieman pohdin et miksi menin lupautumaan töihin koko vkolopuksi? Oisha tuota vapaallaki voinu olla.

niin verenmaku suussa- muuten se ei oo kunnon treeni!
monet viikonloput olen miettinyt, et miksi olen duunissa? Ei siellä pakko oo olla :D ahne? :D syksyllä sit taas kun loma loppuu, niin voi hammastapurren miettiä näit juttui...

monet viikonloput olen miettinyt, et miksi olen duunissa? Ei siellä pakko oo olla :D ahne? :D syksyllä sit taas kun loma loppuu, niin voi hammastapurren miettiä näit juttui...
Ahneus varmaan mut osa syytä on siinä, että kun pomo kysyy että jäänkö överiin/vkolopuksi niin vastaus kyllä tulee niin rivakasti etten edes ehdi miettiä sitä. Joskus olen jo puolessa välissä sitä kyllä sanaa ehtinyt katumaan sitä. Ei pittäis olla liian helppo :(
Sullahan ne pitkät lomat on... Nimim kesän töissä kokonaan, mutta talvella kun pakkanen iskee ja kaamos masentaa kansakuntaa niin mä olen sen 5 viikkoa auringossa :hyper:

Ahneus varmaan mut osa syytä on siinä, että kun pomo kysyy että jäänkö överiin/vkolopuksi niin vastaus kyllä tulee niin rivakasti etten edes ehdi miettiä sitä. Joskus olen jo puolessa välissä sitä kyllä sanaa ehtinyt katumaan sitä. Ei pittäis olla liian helppo :(
Sullahan ne pitkät lomat on... Nimim kesän töissä kokonaan, mutta talvella kun pakkanen iskee ja kaamos masentaa kansakuntaa niin mä olen sen 5 viikkoa auringossa :hyper:

7 viikon loma :D aaah... talvella sit vituttaa, tai no, on mulla sillonki parin viikon loma.

Back
Ylös Bottom