Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mikäpä se Kotiteollisuutta tasasempaa oliskaan. :DKohta tasoittavaa ja kotiteollisuus. 7 h ja rammmmmmstein!!!! Rok rok
On se hianoo, ku ei ite pääse liikkuu autolla mihkä. Onneks en oo yhtää päivää joutunu kököttää kyl himas vaan aina joku jonnekki raahannu tän ramman :D Tänään vissii Kyröskoskelle kattoo junnujen futista?! Ehhh...Noh... Onneks seura on kunnossa :D
:DKohta tasoittavaa ja kotiteollisuus. 7 h ja rammmmmmstein!!!! Rok rok
Ei sovi sit kuntosaliharrastajalle toi karting. 15 minuuttia ja olkapäät niin karmeessa pumpissa että luulin että lähtee kädet irti. Sattu niin perkeleesti. Vielä olis pitäny lähtee toinen vartin rundi, mutta ei vaan pystyny. Olkapäät ihan tukossa.
Minun tekisi kovasti mieli juoda alkoholijuomaa, mutta kaverit ovat päättäneet hyssytellä ja olla juomatta.. Mitä helvettiä minun pitäisi tehdä, koska yksin juominen on typerintä mitä on?
Sitäpaitsi tasokkaat kalsarikännit voittaa aina perus känni-illan idioottien seurassa.
Ei sovi sit kuntosaliharrastajalle toi karting. 15 minuuttia ja olkapäät niin karmeessa pumpissa että luulin että lähtee kädet irti. Sattu niin perkeleesti. Vielä olis pitäny lähtee toinen vartin rundi, mutta ei vaan pystyny. Olkapäät ihan tukossa.
Hehe, olen huomannut ihan saman. Joskus junnuna harrastin kartingia noin 8 kesää, eikä ollut mitään ongelmia käsien tai olkapäiden kestävyyden kanssa, vaikka välillä ajoin tehokkaamman luokan autoja, joita olisin iän ja painon puolesta saanut ajaa. Sitten lopetin, ja parin vuoden punttailun jälkeen palasin (kesyjen) vuokrakartingien pariin kaveriseurassa ja olkapäät ja kädet huusivat hoosiannaa 15min setin jälkeen ihan kuin sinulla :D
Kumpis käsi sulla muuten on rampana? Oikea niin ei voi vaihtaa vaihteita..?
Junnufutista..? Minkäsikäisiä miehiä sä oikein katselitkaan?:D

Ei ne siitä enää nuoremmikskaan muutu, iske kiinni. On sitte mies tikissä ku ite jo rupsahdat.Vasen käsi paketissa.
Noo tollasii kohta 12vee jannuja kattelin tänää ;) Jotai väärää vai? Eiks saa olla heikkona nuorempii![]()