Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kohta tasoittavaa ja kotiteollisuus. 7 h ja rammmmmmstein!!!! Rok rok

tulis toi aurinko pois pilvestä ni olis mukavampaa. Oli kylläkin silti uimahallin mittarin mukaa 25 astetta. Eli melko hiostavaa tälläki hetkellä.

On se hianoo, ku ei ite pääse liikkuu autolla mihkä. Onneks en oo yhtää päivää joutunu kököttää kyl himas vaan aina joku jonnekki raahannu tän ramman :D Tänään vissii Kyröskoskelle kattoo junnujen futista?! Ehhh...Noh... Onneks seura on kunnossa :D

Kumpis käsi sulla muuten on rampana? Oikea niin ei voi vaihtaa vaihteita..?

Junnufutista..? Minkäsikäisiä miehiä sä oikein katselitkaan? :rolleyes: :D

- - - Updated - - -

Kohta tasoittavaa ja kotiteollisuus. 7 h ja rammmmmmstein!!!! Rok rok

Joko on tältä reissulta polvet ruvella? :D

Tervetuloa seuraamaan Ruoanlaittoa riemuidioottien kanssa! Tämänpäiväisessä jaksossa mm. väännetään väärä hellanlevy päälle ja ihmetellään miksi vesi ei kiehu, hankitaan palovammoja sekä yritetään leikata sormenpää irti.

Ei sovi sit kuntosaliharrastajalle toi karting. 15 minuuttia ja olkapäät niin karmeessa pumpissa että luulin että lähtee kädet irti. Sattu niin perkeleesti. Vielä olis pitäny lähtee toinen vartin rundi, mutta ei vaan pystyny. Olkapäät ihan tukossa.

Ei sovi sit kuntosaliharrastajalle toi karting. 15 minuuttia ja olkapäät niin karmeessa pumpissa että luulin että lähtee kädet irti. Sattu niin perkeleesti. Vielä olis pitäny lähtee toinen vartin rundi, mutta ei vaan pystyny. Olkapäät ihan tukossa.

Hehe, olen huomannut ihan saman. Joskus junnuna harrastin kartingia noin 8 kesää, eikä ollut mitään ongelmia käsien tai olkapäiden kestävyyden kanssa, vaikka välillä ajoin tehokkaamman luokan autoja, joita olisin iän ja painon puolesta saanut ajaa. Sitten lopetin, ja parin vuoden punttailun jälkeen palasin (kesyjen) vuokrakartingien pariin kaveriseurassa ja olkapäät ja kädet huusivat hoosiannaa 15min setin jälkeen ihan kuin sinulla :D

Minun tekisi kovasti mieli juoda alkoholijuomaa, mutta kaverit ovat päättäneet hyssytellä ja olla juomatta.. Mitä helvettiä minun pitäisi tehdä, koska yksin juominen on typerintä mitä on?

Minun tekisi kovasti mieli juoda alkoholijuomaa, mutta kaverit ovat päättäneet hyssytellä ja olla juomatta.. Mitä helvettiä minun pitäisi tehdä, koska yksin juominen on typerintä mitä on?

Vedät lärvit ja meet baariin. Kyllä siellä jotain uusia tuttuja aina tapaa :D

Sauna lämpiää ja olutta ei todellakaan ole. Järvivesi +25, oon uinu tällä vkolla enemmän ku viimesenä viitenä vuotena yhteensä:D

Hehe, olen huomannut ihan saman. Joskus junnuna harrastin kartingia noin 8 kesää, eikä ollut mitään ongelmia käsien tai olkapäiden kestävyyden kanssa, vaikka välillä ajoin tehokkaamman luokan autoja, joita olisin iän ja painon puolesta saanut ajaa. Sitten lopetin, ja parin vuoden punttailun jälkeen palasin (kesyjen) vuokrakartingien pariin kaveriseurassa ja olkapäät ja kädet huusivat hoosiannaa 15min setin jälkeen ihan kuin sinulla :D

hmm, powerin mainitsemat "pumppi, sattu niin perkeleesti, olkapäät ihan tukossa" kyllä ymmärrettäviä mutta mitä ihmettä Kriden olkapäille tapahtunut kun alkavat "huutamaan hoosiannaa 15 min setin jälkeen ihan niinkuin sinulla" :jahas: (eihän poweri maininnut heprealaisia huudahduksia... :D )

Kumpis käsi sulla muuten on rampana? Oikea niin ei voi vaihtaa vaihteita..?

Junnufutista..? Minkäsikäisiä miehiä sä oikein katselitkaan? :rolleyes: :D

Vasen käsi paketissa.

Noo tollasii kohta 12vee jannuja kattelin tänää ;) Jotai väärää vai? Eiks saa olla heikkona nuorempii :rolleyes:

Back
Ylös Bottom