Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä kyllä venyttelinkin jo salilla kun tein tänään tota ruhon alaosaa. Pitänee venytellä vielä vähän lisää. Kiitos vinkistäJos on alaselkä jumissa niin pakaroiden venyttäminen voi auttaa siihen. Eli istuu tuolilla ja vetää toisen jalan toisen yli ja venyttää. Itelläki ajoittain alaselkä melkoisen tukossa.

Skåudet@JIM
Jeps.Mä kyllä venyttelinkin jo salilla kun tein tänään tota ruhon alaosaa. Pitänee venytellä vielä vähän lisää. Kiitos vinkistä![]()
Hierojalla kävin ja taisi mainita jumiutuneesta SI-nivelestä. http://www.selkakuntoutus.fi/SI-nivel.html Hieronnalla tuli paremmaksi ja venyttely on kans auttanut.Paino niin saatanasti!
Eikä painanu ;D Luulin et ku lähtee viihteelle reilun kk tauon jälkee et se vaikuttas jotenki negatiivisesti kaikkee, mutta eilen (ku ois voinu olla darra) siivosin koko kämpän ja tänään tosiaa luisti salillaki :D hah...ei huano!
oot sä kova! ;)
ps. sä oot mun idoli!
^ Mitä sinä sieltä stalkkeroit?
Mutta tämä on päivän piristys! Miten olen voinut missata jotain näin hienoa?![]()
Jethro on pyöriny.