Dead.
I feel like fucked with knife.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Dead.
Vaikka en kirkkoon kuulukkaan niin tähän hommaan voisin lähteä mukaan ja liittyä vaikka roomalaiskatoliseen seurakuntaan jos se sen vaatisi!
...näin helposti sitä voi takkiaan kääntää. Rahako se ratkaisee, vai kuoropojat?
Nyt on vihdoin sellainen tilanne, että työtilanteeni näyttää hieman valoisammalta. Vatikaanissa aukesi nimittäin paikka, joka vastaa juuri minun kykyjäni ja poliittista pelisilmääni. Sopisikohan pakkislaisille esim. "JudoHemmo paaviksi!" -eturyhmän perustaminen?
Nyt on vihdoin sellainen tilanne, että työtilanteeni näyttää hieman valoisammalta. Vatikaanissa aukesi nimittäin paikka, joka vastaa juuri minun kykyjäni ja poliittista pelisilmääni. Sopisikohan pakkislaisille esim. "JudoHemmo paaviksi!" -eturyhmän perustaminen?
Ohuempi takki on muuttunut aivan liian isoksi, mikä vituttaa ihan huolella. En minä nyt jaksaisi kiertää kauppoja uuden takin perässä. Ei ole hyväksi tällainen laihtuminen.
Tilastomatematiikkaa?
Mahdollisuudet ovat rajattomat, jos kaltaisesi suurmies saataisiin Pyhän Pietarin seuraajaksi.
Sitä itteään. Ois pitänyt lukea opetussuunnitelma paremmin kun aikanaan koulutusohjelmaa valitsin. Ajattelin pääseväni eroon matikasta... 2/3 kursseista sisältää laskemista. Epic Success!
ps. Vatikaanin pankki tarvitsee uuden johtajan, voit varmasti järjestää asian kunhan tulet ensin valituksi.
Ajattelit pääseväsi eroon matematiikasta, sen sijaan sait tilastomatematiikan ja pääsit eroon kaikesta elämäsi erotiikasta! :D
Nami nami, tää läski veti pullan naamaan ilman mutinoita![]()
Tilastomatematiikkaa on onneksi hyvin vähän. Kyllä nuo rahoituksen laskut enemmän hajoittaa.