Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huomenta.
Sammuin puol 11 ja heräsin joskus kolmen ja neljän välillä. Näin taas unta siitä mahdollisesta teemasta, jota oon koittanu miettiä. En sit saanu uudelleen enää unta, kun jäin pohtiin asiaa ja tulosta ei silti oo syntyny vieläkään :/ Iltapäivällä pitäis olla jotain kuvallista materiaalia esiteltävänä opettajalle ja I don't have squat :wall:

Jeps. :) Hierojalla kävin ja taisi mainita jumiutuneesta SI-nivelestä. http://www.selkakuntoutus.fi/SI-nivel.html Hieronnalla tuli paremmaksi ja venyttely on kans auttanut.
Toi kuvaus ei ihan natsaa omalla kohdalla, mutta kaikkea sitä oppii, kun viisaammat opettaa :)

Oon kattellu liikaa telkkaria selkeesti. Mun unessa yhdisty Olipa Kerran -sarjan monet maailmat ja salkkarit ...Oli iha mielenkiintosta. Varsinki vertailla huppareita Iidan kanssa :D

E. Ja loppuhuipennuksena lävähti Jokerin pärstä "ruutuun" :D (kyllä, katselin Yön ritaria ennen kuin nukahdin)

Mä oon nähny ny viineaikoina monena yönä unta että mulla lähtee hampaat suusta. se on ikävä uni.

Tänne on muuten pesiytyny yllättävän paljo "vanhoja" opiskelijoita.

Tänne on muuten pesiytyny yllättävän paljo "vanhoja" opiskelijoita.

Nuorena kun kulkee kaikenmaailman riennoissa niin joutuu "vanhana" sitten opiskelemaan.

Tai no, onhan mulla yks kandi ja yks melkein kandi hanskassa. Ei vaan sit pidemmän päälle alat kiinnostanu niin lähdin opiskeleen insinööriks :D

Ei kiva. Ei meinannut tulla uni millään. Ja nyt pitäisi suunnata koululle esittämään teollisuusyrittäjälle ehdotuksia koskien heidän HR-toimintojen parannusta. Kauheinta tässä on, että pitäisi näyttää asialliselta ja reippaalta. Voi blaah.

Nyt on vihdoin sellainen tilanne, että työtilanteeni näyttää hieman valoisammalta. Vatikaanissa aukesi nimittäin paikka, joka vastaa juuri minun kykyjäni ja poliittista pelisilmääni. Sopisikohan pakkislaisille esim. "JudoHemmo paaviksi!" -eturyhmän perustaminen?

Nyt on vihdoin sellainen tilanne, että työtilanteeni näyttää hieman valoisammalta. Vatikaanissa aukesi nimittäin paikka, joka vastaa juuri minun kykyjäni ja poliittista pelisilmääni. Sopiksikohan pakkislaisille esim. "JudoHemmo paaviksi!" -eturyhmän perustaminen?

Vaikka en kirkkoon kuulukkaan niin tähän hommaan voisin lähteä mukaan ja liittyä vaikka roomalaiskatoliseen seurakuntaan jos se sen vaatisi!

Nyt on vihdoin sellainen tilanne, että työtilanteeni näyttää hieman valoisammalta. Vatikaanissa aukesi nimittäin paikka, joka vastaa juuri minun kykyjäni ja poliittista pelisilmääni. Sopisikohan pakkislaisille esim. "JudoHemmo paaviksi!" -eturyhmän perustaminen?

Sori judis, mutta meitsi äänestää Fuxia.

Back
Ylös Bottom