Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitä mä oon ymmärtäny niin kymmenessä vuodessa toi paikka on ainakin siinä mielessä muuttunu et siellä nykyään laskit dataa klo 18 alkaen tuvassa ja hakkaa jotain WoWia :jahas:
Meidän aikana koko yksikössä oli yhellä tyypillä läppäri. Hyvä et kännykät toimi vekaralla sillon :D
Kirjotin just ihan itse ensimmäisen ohjelmanpätkäni javalla. Ja se toimi. Jipii.
Hello World! Onkin niin vaativa :D
Tuleeks ksiinast joku datamonsteri? Meeksä roviolle töihi?

Onko tässä ketjussa kaikki jotain hakkerikoodareita, kun jatkuvasti puhutaan jostain koodikielistä? Pitää hattua nostaa tietokonejuttujen kanssa työskentelevien kanssa, kun itsellä luultavasti tietotekniikka-alalla palaisi hermot aika ripeästi. Joskus junnuna vielä koneiden kanssa jaksoi painia, mutta nykyään vitutuskäyrä nousee turhankin helposti noiden kanssa.
Nimim. Opiskelee teknillisen yliopiston linjalla, joka on ainoa koko yliopistossa, jossa ei ole ohjelmoinnin peruskurssi pakollinen
Ei, kyllä mä taidan olla tyyliin ainut. Mutta vaan toi koulunkäynti rassaa mua niin paljon että on pakko jauhaa siitä koko ajan. Välillä tulee oivalluksen hetkiä, välillä syöksyn epätoivon syövereihin tuon opiskelun suhteen.
Mä opiskelin aikaisemmin raksainssiksi tuola rannikon AMK:ssa. Sielläkin oli pakollisena yks ohjelmoinnin kurssi. vmp.

Siis voi MOL sentään! Alkaa pikkuhiljaa kuumottaa tämä koulusta valmistuminen. Eihän tällä tutkinnolla tee mitään täällä landella. Olisi varmaan pitänyt opiskella kirvesmieheksi tai auton rassaajaksi.
Eiks toi auton rassaaminen olis aika hyödyllinen taito....