Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tämä päivä on ollut vähän möhlö. Olen vain makoillut, vuoroin sohvalla ja vuoroin sängyllä. Ei ole helppoa ei :rolleyes:

Jos on alaselkä jumissa niin pakaroiden venyttäminen voi auttaa siihen. Eli istuu tuolilla ja vetää toisen jalan toisen yli ja venyttää. Itelläki ajoittain alaselkä melkoisen tukossa.
Mä kyllä venyttelinkin jo salilla kun tein tänään tota ruhon alaosaa. Pitänee venytellä vielä vähän lisää. Kiitos vinkistä :)

Yön ritari! :haart: Sub. NYT.

Paino niin saatanasti!

Eikä painanu ;D Luulin et ku lähtee viihteelle reilun kk tauon jälkee et se vaikuttas jotenki negatiivisesti kaikkee, mutta eilen (ku ois voinu olla darra) siivosin koko kämpän ja tänään tosiaa luisti salillaki :D hah...ei huano!

Eikä painanu ;D Luulin et ku lähtee viihteelle reilun kk tauon jälkee et se vaikuttas jotenki negatiivisesti kaikkee, mutta eilen (ku ois voinu olla darra) siivosin koko kämpän ja tänään tosiaa luisti salillaki :D hah...ei huano!

oot sä kova! ;)

ps. sä oot mun idoli!

hohooo

Oikeesti mua ei kyllä naurata yhtää, ku tein virheen ja annoin uteliaisuudelleni vallan ja kävin vähä talkkeroimas suoli24 treffisivulla :itku:

^ Mitä sinä sieltä stalkkeroit?

Mutta tämä on päivän piristys! Miten olen voinut missata jotain näin hienoa? :rock:

Ei nyt ihan wow efektiä tullu biisien suhteen, mutta toisaalta olis ehkä syytä kuunnella muitakin biisejä sillä joitain tiettyjä elementtejä joista pidän oli havaittavissa..

Mutta toi laulaja on kyllä pätevän näkönen vosu, kelpais :haart:

- - - Updated - - -

Jethro on pyöriny.

Jethro on laihtunu kovasti siitä mitä se oli kun televisiosta sen ekan kerran näki. Tuli vastaan Asta messuilla viikonloppuna ja onhan se iso mies, siis niinku pituus suunnassakin. Tällänen persjalkainen laihaläskikin tunsi itsensä pieneksi siinä vierellä..

Treenasin tänään kädet, mutta nyt illalla on etureidet kipeät. Hauiskääntöä yritin tehdä, mutta ehkä se meni sitten enemmän myötäotterinnallevedon puolelle. Toivon todella, että reidet ovat kipeät pyörä- ja kävelyreissuista enemmänkin.

Back
Ylös Bottom