Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Katos kairakin hereillä. Miltäs se nykyään tuntuu olla vantaalainen kun oot tovin täällä budjannu?

Eipä kai kummemmalta :) Sitä tekee kotinsa sinne missä kulloinkin on eikä Jkl tuntunu enää kodilta. Täällä mulla on rakkaita ihmisiä lähellä ja hyvät mahdollisuudet tehdä oman alan hommia niin paljo ku ehtii. Salikin on lähellä ja se on edullinen. Hirvee hommahan se on aina lähtee ajaan kotikotiin täältä ja toisinaan se harmittaa, mutta ei se mitään. Ihan tyytyväinen olen ollut. Jklässä olisin varmaan kohta jo roikkunu jostain komeasta kattokravatista...

Voin kertoa et tuntuu parin vuoden yövuoronki jälkeen jo aika kamalalta :D

Jep. Siitä tulee sullekkin vuorotyötä? Meillä on toi yövuoro vielä aika joustava eli työ alkaa klo 19-22 niin saanu mennä miten haluaa. Mieti sitä ensimmäistä klo 5 aamulla herätystä:D

- - - Updated - - -

Eipä kai kummemmalta :) Sitä tekee kotinsa sinne missä kulloinkin on eikä Jkl tuntunu enää kodilta. Täällä mulla on rakkaita ihmisiä lähellä ja hyvät mahdollisuudet tehdä oman alan hommia niin paljo ku ehtii. Salikin on lähellä ja se on edullinen. Hirvee hommahan se on aina lähtee ajaan kotikotiin täältä ja toisinaan se harmittaa, mutta ei se mitään. Ihan tyytyväinen olen ollut. Jklässä olisin varmaan kohta jo roikkunu jostain komeasta kattokravatista...

Niin joo eikö se kotikoti ollu jossain Ylivieskassa. Aikanaan ekassa suhteessa oli toi puoliso sieltä ja pelkkä junamatka sinne ja takas oli yhtä kärsimystä. Nyt hotsittais Tampere, mutta se edellyttäis sitten melkein opiskelua ja sinne kouluun hakemista.

Edit. Hitto mä kirjotan tänne kun ois frendien kanssa juttelemassa jossain oluella. Eiköhän se aikaa huutaa hyvät yöt ja lopettaa offtopic ketjun offtopic. Aamulla jalkoja rääkkäämään.

Jep. Siitä tulee sullekkin vuorotyötä? Meillä on toi yövuoro vielä aika joustava eli työ alkaa klo 19-22 niin saanu mennä miten haluaa. Mieti sitä ensimmäistä klo 5 aamulla herätystä:D.

Jepou. Takas 2-vuoro työhön. Ja ensimmäisen aamun herätys klo 4. Normaalisti lopettanu kahvitaukoa niihin aikoihin :D

Lämppärit kiinni -> salille -> uimakouluun -> leffaan -> kotia ja saakeli pysynki himassa. Aliasmiittiä mietin jossai välissä mutten mä mihkää talvella jaksa lähtee.

Jaloviina, valitsen sinut!:kippis1:

Back
Ylös Bottom