Pitäis mukamas mennä nukkumaan. Ois huomenna jalkajumppa ja pitäis siivotakki.
jep nyt nukkumaan! ÖITÄ!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pitäis mukamas mennä nukkumaan. Ois huomenna jalkajumppa ja pitäis siivotakki.
Se on jännä miten mielenkiintoseks tämäki foorumi muuttuu siinä vaiheessa ku pitäis mennä nukkumaan:D
Eiks sun pitäny mennä päivävuoroon?No höh :( Näin yövuorolaisen silmistä kello on vasta vähän.
Eiks sun pitäny mennä päivävuoroon?
18.3.
Hyvää yötä palleroiset![]()
Onneks olkoon. Itelle 10vuoden yövuorolaisena vois olla aika shokki.
Katos kairakin hereillä. Miltäs se nykyään tuntuu olla vantaalainen kun oot tovin täällä budjannu?
Sitä tekee kotinsa sinne missä kulloinkin on eikä Jkl tuntunu enää kodilta. Täällä mulla on rakkaita ihmisiä lähellä ja hyvät mahdollisuudet tehdä oman alan hommia niin paljo ku ehtii. Salikin on lähellä ja se on edullinen. Hirvee hommahan se on aina lähtee ajaan kotikotiin täältä ja toisinaan se harmittaa, mutta ei se mitään. Ihan tyytyväinen olen ollut. Jklässä olisin varmaan kohta jo roikkunu jostain komeasta kattokravatista...Voin kertoa et tuntuu parin vuoden yövuoronki jälkeen jo aika kamalalta :D
Eipä kai kummemmaltaSitä tekee kotinsa sinne missä kulloinkin on eikä Jkl tuntunu enää kodilta. Täällä mulla on rakkaita ihmisiä lähellä ja hyvät mahdollisuudet tehdä oman alan hommia niin paljo ku ehtii. Salikin on lähellä ja se on edullinen. Hirvee hommahan se on aina lähtee ajaan kotikotiin täältä ja toisinaan se harmittaa, mutta ei se mitään. Ihan tyytyväinen olen ollut. Jklässä olisin varmaan kohta jo roikkunu jostain komeasta kattokravatista...
Jep. Siitä tulee sullekkin vuorotyötä? Meillä on toi yövuoro vielä aika joustava eli työ alkaa klo 19-22 niin saanu mennä miten haluaa. Mieti sitä ensimmäistä klo 5 aamulla herätystä:D.