Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Olisi ollut eilen aineksia salikomediaa -palstalle kun yritin harjoitella käsilläseisontapunnerruksia. Kädet ei vaan taivu käsilläseisonnasta alaspäin ja päällään seisonnasta pykältäminen ylöspäin suorille käsille ei aiheuttanut kuin veren pakkautumisen päähän. Saisko salille nosturin? :D Boxilta punnerrus onnistuu, mutta kinttujen ollessa seinää vasten, ei sitten niin millään.

Huomenta väki! Määki mietin tota miittiä mut ei pysty kykeneen. Siit tulis kuitenki loppupeleissä himmeetä kataboliaa. Ens kesänä sitte tai jotain. Oon saavuttanu tässä rahattomuudessani sellasen zen-vaiheen, että mitä enemmän luovut asioista sitä enemmän saat =)

Huomenta väki! Määki mietin tota miittiä mut ei pysty kykeneen. Siit tulis kuitenki loppupeleissä himmeetä kataboliaa. Ens kesänä sitte tai jotain. Oon saavuttanu tässä rahattomuudessani sellasen zen-vaiheen, että mitä enemmän luovut asioista sitä enemmän saat =)

Tällä hetkellä saan 1625 euroa "opintotukea" kuukaudessa. Ei tunnu olo yhtään sen köyhemmältä kun tonnin enemmän tienatessa. Ilmeisesti pienemmällä rahallakin pärjää kun osaa suhteuttaa ne menot niihin tuloihin ;)

Menneisyys painaa meikäläisellä, joten 1500 € brutto vetää vähän tiukille. Ai miksi haluan kouluun? Että joskus pääsisin töihin, josta saisi palkkaakin. Oikeastaan kyllähän toi riittäis, jos ei olis velkoja. Toinen asia on sitten se koenko mä duunini "omakseni".

Mopoautot on oikeesti aika perseestä. Eilenkin yks mulkero meinas ajaa mun päältä. Ei noilla kuskeilla ole paskaakaan arviointikykyä. Puoli metriä niin päälle olis tullu. Vittu.

Haha! "Kuka vittu niitä tuunaa?!" Niko Kivelä mopoautoista. Joo, kolleegani kyydissä olin kans kerran ja meinas yks juippi tulla alle. Ei mitään itsesuojeluvaistoa kun uskaltaa ottaa riskejä sellasen muovikopan sisältä..ei paljoa jäis jäljelle jos kohtais oikeen auton kanssa. Omat kaistat niille.

Ajellaankohan muualla kuin Suomessa mopoautoilla? Vai onkohan ne ulkomailla jotain invamopoja. Suomessa ovat kyllä mieletön hitti. Hittiä odotellessa jossa pikatiellä ajetaan mopoauton perään 100km/h ja henki pois. Sitten ne varmaan kielletään pikateillä, eihän Suomessa mitään tapahdu ennenkuin joku kuolee.

edit. Pitääkö ne muuten edes kypärää niissä kotteroissa?

Haha! "Kuka vittu niitä tuunaa?!" Niko Kivelä mopoautoista. Joo, kolleegani kyydissä olin kans kerran ja meinas yks juippi tulla alle. Ei mitään itsesuojeluvaistoa kun uskaltaa ottaa riskejä sellasen muovikopan sisältä..ei paljoa jäis jäljelle jos kohtais oikeen auton kanssa. Omat kaistat niille.

Joo. Ne veteli eilenkin tiellä laidasta laitaan ja kaikenlisäks siinä ajo kolme mopoautoa peräkkäin. Siinä kohtaa oli yks melkein 90 asteen käännös, jos sieltä olis tullu auto niin ei olis hyvin käyny.

Jos mä muuten oikein kuulin niin eiks noi ollu alunperin tarkotettu eläkeläisille? Sitten kun joku tajus et niihin voi asentaa subbarin niin ne alko lisääntymään nuorison suosiossa. Mä oon kerran vaan nähny kun kaks eläkeläistä ajo tollasen kotteron kanssa, mut muuten ne on kyllä aina nuoria ketkä niillä ajelee.

Back
Ylös Bottom