Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuossa iässä ei enää auta läksyjä tehdä.Oon saamaton läskipää :(
Kaatuko pakkis yöllä vai oliko vika mun koneessa?
Tuossa iässä ei enää auta läksyjä tehdä.
Jahas, laatikko olutta haettu. Perus lauantai siis!
Missä ketku on luurannut?
Joskus puol neljän pintaan alko vähän pygii.
Jemmassa! En oikein tiiä, ei oo vaa tullu käytyy.
Lähiskö käymään salilla vaikka on tätä saatanan flunssaa vieläki? kolmeen viikkoon ei oo päässy salille tän taudin takia, niin vois kohta ruveta reenaamaan vaikka tämä tauti onkin päällä, koska ei tää inttijuttujakaan haittaa..

Jep no ehkä se oli merkki että meiän pitäs mennä nukkumaan. Jokohan sitä kohta ois niin hereillä että pääsis sinne kyykkäämään.
Ollu samaa vikaa. Ei vaan oo oikein mitään sanottavaa mihinkään vaikka ketjuja täällä lukenu. Kohta alkaa viimenen rypistys ennen pleiareita.
Sitä tuolla irkin puolella kans naureskelin et merkki mennä nukkumaan :D Itse kävin jo vähä jalkoja jumppailee. Oli iha hirveetä paskaa.
Ensimmäinen runkosarja voitto since -01!
Joo villi veikkaus ettei toi itelläkään se paras treeni ole. Parhaat virrat menee jo siinä vaiheessa kun kaivan tota autoa kinoksesta.
Punavalkonen pakkaus jossa luki vitun isolla "KAHVI." Mä luulin että se jos joku on laadun tae. Hyvän viininki tunnistaa kierrekorkista.Mitä sää oot taas menny sitä euroshopperikohveeta ostelee?